Leroy Merlin
- Retail
- Brand audit
- Brand consulting
- Retail
- Brand audit
- Brand consulting
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych. Firma z blisko 100-letnią tradycją handlu materiałami do budowy domów i remontu mieszkań, nieustannie ewoluuje i zwinnie dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań rynku. Wydarzenia ostatnich trzech lat sprawiły, że gestor marki poczuł potrzebę rewizji strategii oraz dopasowania się do nowych realiów, zarówno w kontekście swojej oferty handlowej, wystroju sklepów, jak i poprawy wizerunku graficznego marki.
Nasza współpraca rozpoczęła się od audytu sieci sklepów. Opracowaliśmy rekomendacje odnośnie zmian w nawigacji, jak i hierarchii informacji w sklepach. Obszary do poprawy zostały szczegółowo opisane i przedstawione w formie konkretnych wskazówek i praktycznych przykładów. Powstały wytyczne do stworzenia identyfikacji wizualnej, opartej o najsilniejsze aktywa marki. Opracowaliśmy sposoby na budowanie rozpoznawalności marki oraz instrukcje, jak Leroy Merlin powinien przyciągać uwagę klientów i prezentować się wizualnie. Owocem naszych prac stało się nakreślenie kierunku, który uspójnia i wzmocnia komunikację graficzną marki oraz wizerunek cenowy.
Wnioski z audytu oraz wszystkie zaprezentowane koncepcje graficznego uporządkowania i rozwinięcia systemu identyfikacji marki Leroy Merlin uważamy za ciekawe, wnikliwe i wartościowe. Przedstawiciele agencji uważnie przysłuchiwali się naszym potrzebom, w kolejnych etapach odpowiadali na przedstawione wymagania i zawsze dodawali coś nowego od siebie. Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze współpracy i otwarci na kolejne wspólne wyzwania. Profesjonalizmu i doświadczenia to niewątpliwe atuty zespołu Perform. To ludzie, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą w obszarze strategii i designu.
Joanna Próchnicka
Dyrektor Komunikacji w Leroy Merlin