Pobierz mini-poradnik
Odkryj top trzy największe błędy brandingu

Sprawdź, czy też je popełniasz i naucz się rozpoznawać dobry design! Pobierz nasz darmowy PDF i przekonaj się sam.
Treści zawarte w tym bezpłatnym e-booku stanowią pierwszy element edukacji wizualnej każdego eksperta marketingu i wszystkich osób zainteresowanych designem lub budowaniem rozpoznawalnej marki.
We współpracy z naszymi Klientami zaczynamy właśnie od podzielenia się wiedzą, jak budować systemy identyfikacji. Bezpłatny ebook stanowi do tego idealne wprowadzenie.
Głęboko wierzymy, że właśnie aktualna wiedza psychologiczna, marketingowa i projektowa jest motorem rozwoju każdej marki, szczególnie jeśli czeka ją branding, rebranding lub refreshing.
Co znajdziesz w środku?
Oto bezpłatny ebook, w którym szczegółowo omawiamy trzy fałszywe przekonania w obszarze brandingu. Powinien je poznać każdy ekspert marketingu, ponieważ hamują one rozwój każdej marki. Jesteśmy pewni, że jeśli tylko sumiennie wykonasz zawartew nim ćwiczenia, zyskasz praktyczne spojrzenie na to, jak dobry i mądry design wznosi marki na wyższy poziom.
To specjalnie dobrana esencja TOP 3 NAJWIĘKSZYCH BŁĘDÓW, których świadomość pomoże Ci oceniać jakość identyfikacji wizualnej, uwrażliwi na najczęściej powtarzane
i najgłębiej zakorzenione marketingowe mity i pozwoli uniknąć następujących pułapek:
Mit 1 — Logo jest sercem identyfikacji wizualnej
Mit 2 — Kolor jest ważnym aktywem marki
Mit 3 — Potrzebny nam chwytliwy slogan
Dziś o procesach percepcji i o tym, jak konsumenci wchodzą w relacje z markami wiemy dużo więcej. Niestety powyższe mity po dziś dzień funkcjonują w naszej branży. Najwyższy czas zacząć je obalać!
Stąd do prezentu dołączyliśmy też bezpłatną serię maili, które poszerzą Twoją świadomość w obszarze brand design. Jeśli zarządzasz marką, jesteś liderem współodpowiedzialnym za wizerunek firmy lub zawodowo związany jesteś
z brandingiem to… ten materiał jest dla Ciebie obowiązkowy!
Dzięki e-bookowi i zawartym w nim ćwiczeniach:
- Przekonasz się, czy nie popełniasz najpopularniejszych błędów brandingu
- Dowiesz się czym jest i jak samodzielnie wykonać test „zakrytego logo”
- Wzniesiesz swoją brandingową wiedzę na kolejny, wyższy poziom
- Przygotujesz się do oceny jakościowej prezentowanego brandingu
- Zaskoczysz swój zespół doskonałym przygotowaniem merytorycznym
- Nauczysz się jak przebiega sekwencja rozpoznawania znaków
- Poznasz najsilniejsze aktywa marki (i nie ma wśród nich koloru!)
- Uzyskasz wiedzę czym jest i czym nie jest tzw. design system
- Zrozumiesz się kiedy budżet na branding jest po prostu marnotrawiony