Perform Brand Design

Koszyk

Jak skutecznie rozwijać swoją markę? Zapoznaj się z rozwiązaniami naszych ekspertów!

  • Pozycjonowanie i strategia marki – czy to naprawdę to samo?

    Pojęcia „pozycjonowania marki” i „strategii marki” są często używane zamiennie. Aby rozwiać to zamieszanie, przekonaj się raz a dobrze, czym dokładnie się różnią i gdzie znajdują się ich punkty wspólne.

  • Nazwa marki — krótki przewodnik

    Niezależnie od tego, czy zakładasz nową spółkę, czy rozszerzasz istniejące portfolio produktów lub usług, w końcu pojawi się pomysł na markę. I w pierwszej kolejności zaczniesz potrzebować… dobrej nazwy!

  • Kiedy warto inwestować we własnego „brand hero”?

    Dodatek emocjonalny do marki wydaje się doskonałą strategią uzupełniającą zewnętrzną komunikację firmy. Jak zaplanować maskotkę marki, aby została dobrze przyjęta i wzmacniała nasz biznes?

Koszyk

Zamknij