Polska Gościna
Tradycyjne posiłki
Polska Gościna to linia produktów klasycznych dań kuchni polskiej dostępnych w sklepach Carrefour. Marka kieruje swoją ofertę do wszystkich, którzy doceniają jakość oferowaną przez lokalnych producentów i przy wyborze artykułów żywnościowych kierują się ich prostym składem. Marka oferuje wyroby oryginalne, wytwarzane według starych receptur, przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
Nasza praca obejmowała opracowanie nazwy marki, określenie podstawowych założeń strategii marki i cały system wizualny. W brandmanualu opisaliśmy szczegółowo jak rozwijać linię opakowań na podstawie opisu 26 SKU zawierających opakowania kartonowe, flekso i szklane. Implementacją identyfikacji zajmuje się dział wewnętrzny klienta.
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2021/09/POLSKA_GOSCINA_packaging-800x450.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2021/09/POLSKA_GOSCINA_bm-2048x1152-1-800x450.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2021/09/Polska_Goscina_logotype-800x554.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2021/09/Polska_Goscina_assets-800x554.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2021/09/Polska_Goscina_grid-800x554.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2023/11/PG_1.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2023/11/PG_2.jpg)
![](https://pbd.pl/wp-content/uploads/2023/11/PG_3.jpg)
Nobel Energy
Because we care