MEDILAB
ZAKRES PRAC:
lifting logo, identyfikacja wizualna, projekt opakowań, projekt stoisk targowych, brand manual
Czołowy producent środków higieny i sterylizacji dla branży medycznej. Od 30 lat cieszy się opinią godnego zaufania partnera biznesowego zarówno wśród producentów, jak i odbiorców.
Punktem wyjścia dla nowego systemu obrazującego szeroki zakres usług i kompetencji firmy stał się okrąg podzielony na dwa półkola. Granatowe półkole symbolizuje markę, drugie natomiast staje się przestrzenią obrazującą strefy działań Medilab.
Dzięki żyjącej tożsamości udało się zademonstrować przewagi marki i uwzględnić potrzeby wielu grup odbiorców. Efekt ten osiągnęliśmy łącząc techniczną siatkę z wielobarwnymi patternami, które powstały na bazie sygnetu z logo.
Do zakresu działań agencji należało opracowanie wytycznych do tworzenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych. Zakres prac uwzględniał określenie formatów, siatek, a także ikonografii.
Na potrzeby nowych etykiet produktów własnych firmy Medilab zaprojektowaliśmy zestaw ikon ilustrujących zakres i typ działań preparatów.
Stworzyliśmy również wytyczne do kreacji stoisk wystawienniczych, a także brandowania konferencji branżowych i szkoleń.
Nowy wizerunek został również zaimplementowany na materiałach okolicznościowych.
Kluczowym narzędziem komunikacji z klientami dla działu szkoleń i sprzedaży firmy Medilab jest szablon prezentacji PowerPoint. Dla tego narzędzia marketingowego stworzyliśmy wytyczne w postaci audiobooka i klasycznego manuala. Dokument objaśnia odbiorcy, jak tworzyć treści spójne z identyfikacją firmy.
Całość opracowania opisuje seria dokumentów pozwalająca firmie tworzenie kolejnych nośników we własnym zakresie.