MEDILAB

ZAKRES PRAC:
lifting logo, identyfikacja wizualna, projekt opakowań, projekt stoisk targowych, brand manual

Czołowy producent środków higieny i sterylizacji dla branży medycznej. Od 30 lat cieszy się opinią godnego zaufania partnera biznesowego zarówno wśród producentów, jak i odbiorców.

Punktem wyjścia dla nowego systemu obrazującego szeroki zakres usług i kompetencji firmy stał się okrąg podzielony na dwa półkola. Granatowe półkole symbolizuje markę, drugie natomiast staje się przestrzenią obrazującą strefy działań Medilab.

Dzięki żyjącej tożsamości udało się zademonstrować przewagi marki i uwzględnić potrzeby wielu grup odbiorców. Efekt ten osiągnęliśmy łącząc techniczną siatkę z wielobarwnymi patternami, które powstały na bazie sygnetu z logo.

Do zakresu działań agencji należało opracowanie wytycznych do tworzenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych. Zakres prac uwzględniał określenie formatów, siatek, a także ikonografii.

Na potrzeby nowych etykiet produktów własnych firmy Medilab zaprojektowaliśmy zestaw ikon ilustrujących zakres i typ działań preparatów.

Stworzyliśmy również wytyczne do kreacji stoisk wystawienniczych, a także brandowania konferencji branżowych i szkoleń.

Nowy wizerunek został również zaimplementowany na materiałach okolicznościowych.

Kluczowym narzędziem komunikacji z klientami dla działu szkoleń i sprzedaży firmy Medilab jest szablon prezentacji PowerPoint. Dla tego narzędzia marketingowego stworzyliśmy wytyczne w postaci audiobooka i klasycznego manuala. Dokument objaśnia odbiorcy, jak tworzyć treści spójne z identyfikacją firmy.

Całość opracowania opisuje seria dokumentów pozwalająca firmie tworzenie kolejnych nośników we własnym zakresie.

Referencje

Rebranding obejmował między innymi: lifting znaku, opracowanie spójnej linii opakowań, wystawiennictwo, a także opracowanie szablonów materiałów, którymi posługują się na co dzień nasi handlowcy i zasady rozwijania SIW. Gorąco rekomendujemy usługi firmy PBD.

Anna Ławicka
Członek Zarządu, MEDILAB Sp. z o.o.