Kreujemy wizerunek marki w oparciu o zdefiniowanie jej potrzeb. Zaczynamy od poszukiwań prowadzących do lepszego zrozumienia jej sytuacji i odbiorców. Proponujemy strategię, na podstawie której realizujemy długofalowe działania w obszarze brandingu, projektowania graficznego, małej architektury i custom publishing.
Nowa marka
- Strategia marki
- Nazewnictwo i copywriting
- Logo i podstawowe otoczenie
- System Identyfikacji Wizualnej
- Strona internetowa i digital branding
- Materiały drukowane i cyfrowe
- Projektowanie opakowań
- Współpraca z rzecznikiem patentowym
- Nadzór produkcyjny
Marka w rozwoju
- Optymalizacja strategii marki
- Audyt spójności wizualnej
- Lifting / nowe logo
- Rebranding – rozbudowa struktury marki lub portfela marek
- Optymalizacja stosowanego SIW / nowy system identyfikacji
- Materiały towarzyszące
- Redesign strony internetowej
- Redesign linii / nowa linia opakowań
Marka w kryzysie
- Identyfikacja źródeł kryzysu
- Redefinicja strategii marki
- Lifting / nowe logo
- Rebranding – wzmocnienie struktury marki lub portfela marek
- Optymalizacja stosowanego SIW / nowy system identyfikacji
- Materiały towarzyszące / Internet
- Redesign / nowa strona internetowa
- Projekt nowej linii opakowań
Łączymy logiczne, często linearne podejście do procesu projektowego z otwartym, nieskrępowanym procesem twórczym, właściwym branży kreatywnej. Stawiamy na oryginalne i odważne rozwiązania, ponieważ tylko wyraziste wizerunki są w stanie wzbudzić uznanie odbiorców w długiej perspektywie czasu.
Branding / Rebranding
To procesy, dzięki którym firma, produkt lub usługa zyskują markę. Działania prowadzące do sytuacji, w której odbiorcy przypisują marce cechy charakterystyczne tylko dla niej. Dowiedz się jak, poprzez proces brandingowy, możemy Ci pomóc w budowaniu długofalowej przewagi konkurencyjnej marki.
dowiedz się więcej +Identyfikacja wizualna
System identyfikacji wizualnej to projektowanie prowadzące do zwiększenia wartości postrzeganej marki i pozwalające wyróżnić się w otoczeniu branżowym. To graficzne odbicie jej tożsamości, esencji, big idea. Poznaj metody pracy, dzięki którym tworzymy systemy kreujące markę i budujące rozpoznawalność.
dowiedz się więcej +Projektowanie opakowań
Dobre opakowanie sprawdza się w praktyce: chroni produkt, sprzedaje, wywołuje emocje. Dlatego doradzamy w kwestiach kształtu i formy opakowania. Proponujemy szatę graficzną, która wynika ze strategii marki, opiera się chwilowym trendom i podkreśla walory zarówno marki jak i produktu.
dowiedz się więcej +Warsztaty marki
Pracujemy metodami pełnego zanurzenia w doświadczeniu, w modelu dynamicznej nauki, a narzędzia dobieramy do potrzeb danej marki, tematu i ewentualnych wyzwań stojącymi przed przedsiębiorstwem.
dowiedz się więcej +Typografia
Pierwsze wrażenie jest kluczowe w należytym budowaniu wizerunku marki, a krój pisma jest jedną z pierwszych rzeczy, na którą odbiorcy zwracają uwagę. Dlatego tak istotny jest dobór typografii, który pozwoli w odpowiedni sposób odzwierciedlić istotę firmy, marki, czy usługi.
dowiedz się więcej +