Perform Brand Design

Koszyk

Audyt wizualny

Audyt wizualny pomaga określić elementy, które są dystynktywnymi zasobami marki lub mogą się nimi stać. To całościowe spojrzenie na markę, oczami klienta i widok z perspektywy doświadczonych projektantów. Osoby spoza organizacji mogą obiektywnie wskazać mocne strony marki, ale i obszary do korekty lub całościowej zmiany.

Działania obejmują: 

  • Analizę kluczowych punktów styku z marką w ścieżce klienta
  • Określenie mocnych stron i zasobów wizualnych marki 
  • Wskazanie deficytów, błędów w projektowaniu i obszarów do poprawy
  • Przykłady jak osiągać rezultaty zgodne z aspiracjami marki i budować spójność

Analiza umożliwia ocenę aktualnego stanu rzeczy, umożliwiając podjęcie świadomej decyzji przed zmianą wizualną lub rebrandingiem. Czeka Cię wielka zmiana i poważne decyzje? Nie działaj po omacku, tylko skontaktuj się z nami!

Koszyk

Zamknij