Fonty
Na rynku dostępnych jest coraz więcej krojów pism, jednak korzyści płynące ze specjalnie zaprojektowanej typografii są niepodważalne. Krój pisma marki stanowi dodatkowe pole do wyrażenia jej osobowości, a także zespala wszystkie materiały marketingowe firmy. Dobra typografia jest jednocześnie neutralna dla oka i wpasowana w całość. To najrzadziej wykorzystywane, ale i jedno z najsilniej kojarzonych z marką aktywów.
Kluczowe korzyści:
- Własny krój pisma to szybkie rozpoznanie marki już na pierwszy rzut oka
- Zastosowanie Twojego fontu (naśladownictwo) nie będzie możliwe dla nieupoważnionych
- Pełna kontrola nad stosowanym krojem pisma, która współtworzy spójność marki (co pozwala uniknąć sytuacji, w której w każdym materiale marketingowym stosuje się inny font)
Postaw na mocne wyróżnienie! Rozwiązanie kiedyś zarezerwowane dla największych marek, dziś może stać się elementem Twojej marki. Sprawdźmy razem, jak unikalny krój może wyróżnić Twoją markę.
Nasze realizacje: