ANCYMONDO

ZAKRES PRAC:
naming, projekt logo, brand hero, brand voice, identyfikacja wizualna, brand manual, projekt strony www, kampania wprowadzająca

Kolorowy świat stworzony dla Stacja Nowa Gdynia Business & Wellness Resort. Ancymondo to przestrzeń zabaw dla dzieci i dorosłych na obrzeżach Łodzi.

Ancymondo oznacza świat urwisów i jest niepowtarzalnym miejscem, pełnym atrakcji, gdzie rządzą małe i duże huncwoty w towarzystwie zawadiackich Ancystworów.

dowiedz się więcej o projekcie +

Opracowując kompleksowy projekt identyfikacji wizualnej figlostrefy, skoncentrowaliśmy się na stworzeniu interesującego dla odbiorcy w każdym wieku, przyjaznego konceptu wizualnego, którego elementy z łatwością można aplikować na rozmaite nośniki.

Projektując materiały promocyjno-informacyjne oraz gadżety na potrzeby marki, zadbaliśmy o najdrobniejsze szczegóły implementacji, aby były one atrakcyjne dla maluchów oraz dorosłych gości sali zabaw.

W ramach systemu identyfikacji wizualnej to Ancystwory towarzyszą nam w drodze do figlostrefy na terenie Stacji Nowa Gdynia.

Odpowiadając za wprowadzenie nowej marki na rynek, przygotowaliśmy kampanie reklamowe, informujące mieszkańców Łodzi i regionu o nowym, niezwykłym miejscu na mapie miasta.

Opracowaliśmy również styl wizualny strony www oraz komunikację marki w mediach społecznościowych.

Dla dalszego spójnego rozwijania identyfikacji wizualnej został przygotowany brand manual opisujący podstawowe zasady tworzenia komunikatów marki.

Referencje

Składamy szczere słowa uznania i wdzięczności za pomoc w kompleksowej pracy nad nową marką i jej wprowadzeniem na rynek. W okresie kilku miesięcy ścisłej współpracy, agencja wsłuchiwała się w nasze potrzeby, realizowała projekt na czas, lub przed czasem, wykazała się inicjatywą i multidyscyplinarnym podejściem do tematu.

Marcin Ciupa
Wiceprezes Zarządu, Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o.