ANCYMONDO
ZAKRES PRAC:
naming, projekt logo, brand hero, brand voice, identyfikacja wizualna, brand manual, projekt strony www, kampania wprowadzająca
Kolorowy świat stworzony dla Stacja Nowa Gdynia Business & Wellness Resort. Ancymondo to przestrzeń zabaw dla dzieci i dorosłych na obrzeżach Łodzi.
Ancymondo oznacza świat urwisów i jest niepowtarzalnym miejscem, pełnym atrakcji, gdzie rządzą małe i duże huncwoty w towarzystwie zawadiackich Ancystworów.
dowiedz
się więcej o projekcie +
Opracowując kompleksowy projekt identyfikacji wizualnej figlostrefy, skoncentrowaliśmy się na stworzeniu interesującego dla odbiorcy w każdym wieku, przyjaznego konceptu wizualnego, którego elementy z łatwością można aplikować na rozmaite nośniki.
Projektując materiały promocyjno-informacyjne oraz gadżety na potrzeby marki, zadbaliśmy o najdrobniejsze szczegóły implementacji, aby były one atrakcyjne dla maluchów oraz dorosłych gości sali zabaw.
W ramach systemu identyfikacji wizualnej to Ancystwory towarzyszą nam w drodze do figlostrefy na terenie Stacji Nowa Gdynia.
Odpowiadając za wprowadzenie nowej marki na rynek, przygotowaliśmy kampanie reklamowe, informujące mieszkańców Łodzi i regionu o nowym, niezwykłym miejscu na mapie miasta.
Opracowaliśmy również styl wizualny strony www oraz komunikację marki w mediach społecznościowych.
Dla dalszego spójnego rozwijania identyfikacji wizualnej został przygotowany brand manual opisujący podstawowe zasady tworzenia komunikatów marki.