Perform Brand Design

Koszyk

Jak skutecznie rozwijać swoją markę? Zapoznaj się z rozwiązaniami naszych ekspertów!

  • Co to jest branding?

    Branding jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym i jedyną siłą, która zapewnia biznesom niezahamowany wzrost. Branding nie jest w istocie wysoko skomplikowaną ideą.

  • Nazwa marki — krótki przewodnik

    Niezależnie od tego, czy zakładasz nową spółkę, czy rozszerzasz istniejące portfolio produktów lub usług, w końcu pojawi się pomysł na markę. I w pierwszej kolejności zaczniesz potrzebować… dobrej nazwy!

  • Rebranding – co to jest i jak go przeprowadzić?

    Być może chodzi o poprawę wizerunku w oczach odbiorców, być może o zmianę pozycjonowania. Rebranding to wielowymiarowy proces – dowiedz się jak uniknąć najczęstszych błędów procesu!

  • Buduj wystawalność albo zgiń!

    Czy marce może przytrafić się coś lepszego niż silne wyróżnienie? Co właściwie decyduje o tym, że konsument wybiera właśnie tę markę, a nie inną? To nigdy nie jest przypadek, tu chodzi o brand salience!

  • Klient kwaśny jak ocet. O niezadowoleniu klientów

    Odmowa klienta lub wybór innej marki to nic innego, jak twarde NIE dla Twojej oferty. To zawsze boli. Spróbuj zatem dostroić komunikację tak, by nie dawać malkontentom szansy na odrzucanie Twojej marki!

  • Marka może być trendy, ale trend nie będzie marką

    Big Idea to swoisty filtr w podejmowaniu decyzji biznesowych pomagający określić, czy dana aktywność prowadzi nas do celu i wzmacnia markę, czy sprowadza na mielizny i daje sprzeczne komunikaty.

Koszyk

Zamknij