Perform Brand Design

Koszyk

Od ponad 15 lat pomagamy firmom i instytucjom, rozwijać ich marki. Zapoznaj się z wybranymi realizacjami.

Marka Rok Sektor Zakres

Leroy Merlin

2023
  • Retail
  • Brand audit
  • Brand consulting
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Brand audit
  • Brand consulting

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych. Firma z blisko 100-letnią tradycją handlu materiałami do budowy domów i remontu mieszkań, nieustannie ewoluuje i zwinnie dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań rynku. Wydarzenia ostatnich trzech lat sprawiły, że gestor marki poczuł potrzebę rewizji strategii oraz dopasowania się do nowych realiów, zarówno w kontekście swojej oferty handlowej, wystroju sklepów, jak i poprawy wizerunku graficznego marki.

Nasza współpraca rozpoczęła się od audytu sieci sklepów. Opracowaliśmy rekomendacje odnośnie zmian w nawigacji, jak i hierarchii informacji w sklepach. Obszary do poprawy zostały szczegółowo opisane i przedstawione w formie konkretnych wskazówek i praktycznych przykładów. Powstały wytyczne do stworzenia identyfikacji wizualnej, opartej o najsilniejsze aktywa marki. Opracowaliśmy sposoby na budowanie rozpoznawalności marki oraz instrukcje, jak Leroy Merlin powinien przyciągać uwagę klientów i prezentować się wizualnie. Owocem naszych prac stało się nakreślenie kierunku, który uspójnia i wzmocnia komunikację graficzną marki oraz wizerunek cenowy.

Wnioski z audytu oraz wszystkie zaprezentowane koncepcje graficznego uporządkowania i rozwinięcia systemu identyfikacji marki Leroy Merlin uważamy za ciekawe, wnikliwe i wartościowe. Przedstawiciele agencji uważnie przysłuchiwali się naszym potrzebom, w kolejnych etapach odpowiadali na przedstawione wymagania i zawsze dodawali coś nowego od siebie. Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze współpracy i otwarci na kolejne wspólne wyzwania. Profesjonalizmu i doświadczenia to niewątpliwe atuty zespołu Perform. To ludzie, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą w obszarze strategii i designu.


Joanna Próchnicka
Dyrektor Komunikacji w Leroy Merlin

Pharea Lab

2022
  • Healthcare
  • Brand consulting
  • Naming
  • Corporate identity
Rozwiń
Sektor
  • Healthcare
Zakres
  • Brand consulting
  • Naming
  • Corporate identity

Wizerunek spółki działającej na rynku zagranicznym, wchodzącej w skład Pelion Healthcare Group. Dla nowej działalności opracowaliśmy nazwę, a także elementy identyfikacji wizualnej. Znak firmowy opraty jest o dedykowane liternictwo.

Health for Ukraine

2022
  • NGO
  • Logo design
  • Visual identity
Rozwiń
Sektor
  • NGO
Zakres
  • Logo design
  • Visual identity

Program Health4Ukraine  (H4U) umożliwia obywatelom Ukrainy uzyskanie dofinansowania do zakupu leków w aptekach na terenie całej Polski. Pomoc skierowana jest do osób, które w związku z agresją rosyjską zmuszone były opuścić swoją ojczyznę.

Program został wdrożony przez polską firmę fin-tech epruf S.A., co było możliwe głównie dzięki hojności darczyńców, takich jak amerykańska organizacja Direct Relief. Na cel przekazano ponad 15 000 000 USD, bez których pomoc potrzebującym nie mogłaby zostać zrealizowana na tak dużą skalę.

Dla programu stworzyliśmy znak i spójny system komunikacyjny, który oddaje powagę sytuacji i wartości inicjatywy. Jest on łatwy w użyciu we wszystkich rodzajach mediów.

Trzeci Sektor

2022
  • NGO
  • Logo design
  • Type design
Rozwiń
Sektor
  • NGO
Zakres
  • Logo design
  • Type design

Kwartalnik „trzeci sektor” to interdyscyplinarne czasopismo naukowe, którego celem jest przedstawienie praktykom, badaczom, ekspertom i decydentom najnowszej wiedzy na temat stanu i perspektyw rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i na świecie. Czasopismo służy również jako forum dyskusji i wymiany poglądów na te tematy. Naszym zadaniem było przeprojektowanie logotypu magazynu tak, aby dedykowane liternictwo wpisywało się w architekturę marki FAOO.

Folkstar

2021
  • Retail
  • Brand consulting
  • Brand workshops
  • Brand strategy
  • Key visual
  • Brand architecture
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Brand consulting
  • Brand workshops
  • Brand strategy
  • Key visual
  • Brand architecture

Folkstar to polska sieć sklepów z produktami inspirowanymi motywami ludowymi. Firma udowadnia, że kultura ludowa jest żywa i ma się dobrze, przywracając folklor do łask i nadając mu nowoczesny styl. Celem projektu było opracowanie systemu wizualnego, który przełożyłby się na większą rozpoznawalność marki. Klient chciał, aby odbiorcy dostrzegli wartość przede wszystkim w tym, że „łowickie kwiaty” na produkcie pochodzą od Folkstar, tymczasem miał wrażenie, że reklamuje po prostu sam wzór.

Naszym zadaniem było przeprowadzenie audytu i warsztatów z klientem, dzięki którym opracowaliśmy nową strategię i architekturę marki. Zwieńczeniem procesu było opracowanie wytycznych dla nowego systemu identyfikacji wizualnej. Głównym elementem wizerunku stała się typografia, nawiązująca formą do ręcznie wycinanych ludowych ornamentów. W oparciu o nasze wstępne rekomendacje klient opracował projekt samodzielnie.

Polska Gościna

2021
  • FMCG
  • Brand consulting
  • Brand architecture
  • Naming
  • Packaging design
  • Brand guidelines
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Brand consulting
  • Brand architecture
  • Naming
  • Packaging design
  • Brand guidelines

Polska Gościna to linia produktów klasycznych dań kuchni polskiej dostępnych w sklepach Carrefour. Marka kieruje swoją ofertę do wszystkich, którzy doceniają jakość oferowaną przez lokalnych producentów i przy wyborze artykułów żywnościowych kierują się ich prostym składem. Marka oferuje wyroby oryginalne, wytwarzane według starych receptur, przekazywanych z pokolenia na pokolenie.

Nasza praca obejmowała opracowanie nazwy marki, określenie podstawowych założeń strategii marki i cały system wizualny. W brandmanualu opisaliśmy szczegółowo jak rozwijać linię opakowań na podstawie opisu 26 SKU zawierających opakowania kartonowe, flekso i szklane. Implementacją identyfikacji zajmuje się dział wewnętrzny klienta.

Wybieram Wino

2020
  • Retail
  • Logo design
  • Logo guidelines
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Logo design
  • Logo guidelines

Wybieramwino.pl to sklep, w którym znajdują się najlepsze rodzaje win z różnych regionów świata, począwszy od win polskich po wina z Izraela i Chile. Marka należy do JNT Group jednego z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. W ramach projektu dla nowej gałęzi biznesu opracowaliśmy projekt logo wraz z księgą znaku.

Okabe

2020
  • Gastronomy
  • Visual identity
Rozwiń
Sektor
  • Gastronomy
Zakres
  • Visual identity

Wizerunek dla restauracji sushi w Nowosybirsku. Szefem kuchni jest mistrz Kiichi Okabe, który łączy japońskie smaki ze świeżymi lokalnymi produktami z Syberii, jeziora Bajkał i Dalekiego Wschodu. Restauracja Okabe jest idealnym połączeniem estetyki, komfortu i luksusu, co oddaliśmy w identyfikacji wizualnej.

Mango

2020
  • Education
  • NGO
  • Visual identity
Rozwiń
Sektor
  • Education
  • NGO
Zakres
  • Visual identity

MANGO to Mobilna Akademia NGO powstała aby ograniczać bariery w dostępie do edukacji dla osób spoza dużych ośrodków geograficznych. Nadrzędnym celem projektu jest wzmocnienie potencjału organizacji i inicjatyw obywatelskich działających w mniejszych miastach. Dla MANGO opracowaliśmy styl wizualny, a także język komunikacji.

Aimedo

2020
  • Healthcare
  • Visual identity
  • Interactive
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • Healthcare
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive
  • Identity standards

Aimedo benefit to aplikacja należąca do Pelion Healthcare Group. Ma ona wspierać pracowników Grupy w zdrowym żywieniu i nawykach. Naszym zadaniem było opracowanie key visualu projektu, motywu przewodniego komunikacji, projektu logo oraz zarysu identyfikacji wizualnej.

Bella Fresca

2019
  • FMCG
  • Illustration
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Illustration
  • Packaging design

Projekt linii etykiet dla serii BELLA FRESCA, która wchodzi w skład produktów marki Monte Santi. Głównym elementem identyfikacji stały się akwarelowe ilustracje odnoszące się do smaku każdego z win. Linia po dobrym przyjęciu przez odbiorców została dodatkowo powiększona o nowy format – puszki 330 ml. Gestorem marki jest JNT Group, jeden z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce.

Stasin

2018
  • FMCG
  • Brand consulting
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Interactive
  • Packaging design
  • Logo guidelines
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Brand consulting
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Interactive
  • Packaging design
  • Logo guidelines

Zakład drobiarski, zlokalizowany w województwie mazowieckim, jest jednym największych i najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w branży.

Podstawą rebrandingu stał się charakterystyczny dla marki wizerunek indyka, który w połączeniu z wyrazistą kolorystyką i typografią oddaje wysoką jakość oferowanych produktów. Odświeżone logo dostosowaliśmy do rozmaitych form implementacji. Zastosowanie dominującej zieleni i złota we wszystkich materiałach graficznych zapewnia ich spójność w szerokim asortymencie firmy, jednocześnie wyróżniając je wśród konkurencji.

Referencje

Jesteśmy dumni z naszego nowego wizerunku. Nowe oblicze marki umacnia pozycję Stasina jako brandu nowoczesnego, ale godnego zaufania i często odwołującego się do tradycji. Współpraca z agencją przebiegała sprawnie, komfortowo i elastycznie – bez zastrzeżeń. Poprzez niniejsze referencje rekomenduję usługi PBD jako partnera kreatywnego w obszarze standaryzacji marki.


Łukasz Wiszniewski
Kierownik ds. operacyjnych

Castlock

2018
  • Retail
  • Brand consulting
  • Naming
  • Brand hero
  • Visual identity
  • Logo guidelines
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Brand consulting
  • Naming
  • Brand hero
  • Visual identity
  • Logo guidelines

Spółka z wieloletnim doświadczeniem, oferuje klientom sprzedaż, montaż oraz fachowe doradztwo w wyborze drzwi wewnętrznych, zewnętrznych i wejściowych. Castlock zapewnia klientowi kompleksową opiekę od pierwszej wizyty w salonie, aż po montaż drzwi, wybranych z bogatej oferty firmy.

Projekt identyfikacji wizualnej opiera się o symbolikę twierdzy, jaką może stać się dom z dobrze dobranymi drzwiami. Głównym elementem stworzonego przez nas świata marki stała się charakterystyczna postać rycerza Sir Castlocka. Brand hero wchodzi w przyjazny dialog z klientem i w połączeniu z wyrazistym językiem marki, podkreśla jej solidny i godny zaufania charakter.

Referencje

Efekt końcowy przerósł nasze najśmielsze oczekiwania, a proces współpracy z agencją stanowił czystą przyjemność. Bardzo przypadły nam do gustu przyciągające uwagę hasła, pomysłowe w lekkim i zabawnym stylu odpowiadającym, narracji jaką planujemy stosować w komunikacji marki.


Marcin Świerczyński
Prezes Zarządu

Virginia Oats

2018
  • FMCG
  • Brand consulting
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Brand consulting
  • Packaging design

Marka producenta owsianki instant, promująca zdrowe odżywianie oraz kładąca nacisk na produkty zbożowe i bogactwo ich wartości odżywczych. Pracując nad logo marki oraz opakowaniem produktu, postawiliśmy na klasyczny styl ilustracyjny, kojarzący się z naturalnością, tradycją oraz smakiem „jak u babci”. Skupiliśmy się na podkreśleniu walorów odżywczych posiłku instant, niwelując tym samym negatywne skojarzenia z niezdrowymi, szybkimi przekąskami.

Referencje

To, co nas pozytywnie zaskoczyło, to wywiad jaki przeprowadził z nami konsultant agencji, przypominający niemalże przesłuchanie. Zespół PBD w sposób wzorcowy odpowiedział na postawione przed nim zadanie. W efekcie powstało opakowanie, które rzeczywiście odpowiedziało na nasze potrzeby.


Marta Boguszewska
Z-ca Dyrektora Działu Import-Export

Mościbrody

2018
  • FMCG
  • Brand consulting
  • Illustration
  • Visual identity
  • Packaging design
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Brand consulting
  • Illustration
  • Visual identity
  • Packaging design
  • Identity standards

Działający już od ponad dwudziestu lat zakład mięsny prosto z serca Polski jest czołowym producentem wędlin w regionie mazowieckim. Mościbrody jako jeden z najnowocześniejszych zakładów w Polsce oferuje szeroki wybór tradycyjnych produktów najwyższej jakości, dostępnych na terenie całej Unii Europejskiej.

Zależało nam na podkreśleniu nowoczesnego charakteru przedsiębiorstwa, nie zapominając o tradycyjnych wartościach którymi się kieruje. Punktem centralnym identyfikacji wizualnej marki stało się odświeżone logo. Emblemat w uproszczonym kształcie serca bezpośrednio nawiązuje do pochodzenia firmy. Szeroka oferta ponad stu rodzajów produktów została wzbogacona o linię premium, którą wyróżniliśmy dodatkowo kolorem zielonym oraz specjalnym kształtem etykiet, podkreślającym jej ekskluzywny charakter.

Referencje

Agencja przeprowadziła nas przez proces brandingowy w sposób cierpliwy i elastyczny. Jesteśmy zadowoleni nie tylko z efektów wizualnych – nowego znaku, szaty graficznej i linii opakowań, lecz także z samego procesu współpracy.


Grzegorz Chwaszczewski
Dyrektor d/s handlu

Delayfix

2017
  • B2C
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
  • Logo guidelines
Rozwiń
Sektor
  • B2C
Zakres
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
  • Logo guidelines

Nowa marka odszkodowań lotniczych spółki Passenger Rights – wspiera pasażerów poszkodowanych w wyniku opóźnionych lub odwołanych lotów. Grupą docelową są użytkownicy linii lotniczych, poszkodowani w wyniku opóźnionego lub odwołanego lotu. Największą zaletą usługi jest nieangażowanie klienta w procesy prawne oraz wypłata odszkodowania jeszcze przed procesem.

Dla nowego brandu wymyśliliśmy nazwę “delayfix”, która w sposób bezpośredni ilustruje usługę. W literę x logotypu wpisany został piktogram plastra. Plaster symbolizujący naprawę, doraźne leczenie, bezpośrednio charakteryzuje główny cel marki delayfix: szybką likwidację wyrządzonej szkody w postaci natychmiastowej rekompensaty finansowej.

Displine

2017
  • Technology
  • B2B
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Technology
  • B2B
Zakres
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive

Startup zajmujący się produkcją aluminiowych standów na tablety, łączących elegancję z najwyższą jakością wykonania w technologii CNC. Nazwa powstała z połączenia dwóch słów: dipsplay (ang. wyświetlić np. na ekranie) i line (ang. gama, kolekcja, linia), które odnoszą się bezpośrednio do serca oferty – produktów z aluminium.

Zamysłem projektu znaku marki było, aby już za pomocą logo oddać charakter i wartości firmy. Metaforycznie odzwierciedlić to, jaki rzeczywiście jest jej asortyment. Dlatego logotyp jest w połowie niewidoczny, jakby przecięty na pół (CNC). Jednocześnie jest on możliwy do odczytania – tak, jak statyw pozostaje tłem dla treści oglądanych na tabletach i wpasowuje się w sposób neutralny w estetykę praktycznie każdego wnętrza (sklepy, biura, przestrzenie użyteczności publicznej).

Max&Mrau

2017
  • Vet
  • Brand consulting
  • Corporate identity
  • Brand hero
  • Interactive
  • Brand guidelines
Rozwiń
Sektor
  • Vet
Zakres
  • Brand consulting
  • Corporate identity
  • Brand hero
  • Interactive
  • Brand guidelines

Marka zoologiczna działająca w sektorze usług ecomerce. Max&Mrau to nie tylko sklep z asortymentem dla zwierząt domowych, ale także platforma informacyjna dla ich właścicieli.Max i Mrau są nierozłączną parą dobrych kumpli, którzy wspólnie dbają o sklep internetowy oraz klientów. Prowadzą użytkownika przez proces zakupów i doradzają mu przy wyborze produktu oraz na wszystkich materiałach promocyjnych, drukach czy materiałach dostępnych do pobrania z witryny sklepu.

Logotyp powstał poprzez połączenie motywu brand heroes z typografią. Dzięki obecności wyrazistych, humorystycznych bohaterów, branding marki staje się łatwo rozpoznawalny i wyróżnia się na tle konkurencji.Branding oparty o prosty, komiksowy styl ilustracyjny pozwala na swobodne jej rozwijanie. Marka rozumie i odpowiada na potrzeby właścicieli zwierząt domowych. Platforma, obok usług sprzedażowych, stanowi źródło fachowej wiedzy dotyczącej zwierzaków.

Referencje

Projekty zostały wykonane z wyczuciem, estetyką odpowiadającą naszym potrzebom, a współpraca przebiegała nienagannie. Pracownicy agencji zaprezentowali kompletne zrozumienie wewnętrznych założeń projektowych, wizji nowej marki i wymagań naszego zespołu.


Karolina Bartoszek
Prezes Zarządu

PEF

2017
  • NGO
  • Visual identity
Rozwiń
Sektor
  • NGO
Zakres
  • Visual identity

Propozycja edukacyjna Fundacji Akademii Organizacji Obywatelskich, dedykowana osobom zainteresowanym tematem fundraisingu. W ramach Programu Edukacji Fundraisingowej, FAOO oferuje menadżerom NGO bezpłatny kurs, pozwalający zgłębić oraz usprawnić procesy zbierania funduszy.

Branding PEF odzwierciedla ideę fundraisingu poprzez multiplikację głównego elementu – logo w kilku wersjach kolorystycznych. Stosując ograniczone środki wyrazu w postaci linearnych grafik oraz chwytliwych haseł reklamowych, skupiamy uwagę na nazwie oraz przeznaczeniu programu.

N1 Park

2016
  • Retail
  • Visual identity
  • Interactive
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive
  • Identity standards

Funkcjonalny kompleks handlowo-usługowy w Biłgoraju wybudowany w celu rewitalizacji okolicznych terenów. Założeniem inwestora było stworzenie największego centrum handlowego w regionie.

Poprzez żywy, kolorowy i wyrazisty system, identyfikacja wizualna marki nawiązuje do charakteru miasta jako miejsca otwartego z silnym poczuciem tożsamości. Nowoczesna architektura i system identyfikacji wizualnej zostały zaplanowane tak, aby podkreślić wkład, jaki budynek wnosi w swoje bezpośrednie otoczenie.

Referencje

Agencja trafiła w potrzeby i oczekiwania gestorów centrum handlowo-usługowego w tempie błyskawicznym. Powstał znak oraz identyfikacja o charakterze modułowym, z którego jesteśmy naprawdę zadowoleni. PBD to ludzie kontaktowi i elastyczni. Dlatego rekomendując agencję mogę zagwarantować, że polecam sprawdzonego i niezawodnego dostawcę usług kreatywnych.


Andrzej Nizio
Prezes Zarządu

Aiocare

2016
  • Technology
  • Brand consulting
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Brand consulting
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Packaging design

AioCare to osobisty system monitorujący, niezwykle pomocny w leczeniu chorób płuc. Składa się z przenośnego spirometru, aplikacji na telefon oraz panelu dla lekarza, umożliwiającego zdalną kontrolę wyników. Dla polskiego start-upu, rewolucjonizującego właściwe diagnozowanie chorób płuc, przygotowaliśmy zarys identyfikacji wizualnej oddającej jego nowoczesny charakter. Głównym zadaniem postawionym przed nami było zaprojektowanie opakowania dla nowego urządzenia. Uwzględniliśmy funkcjonalność pod kątem ochrony produktu oraz wizualną komunikację jego głównych cech: innowacyjności i wysokiej jakości.

Referencje

Od agencji uzyskaliśmy wsparcie, które przerosło nasze początkowe wymagania. Otrzymaliśmy cenne wskazówki dotyczące istniejących i funkcjonujących elementów identyfikacji wizualnej, w tym logo i podjęliśmy decyzję aby przystać na pomysły kreatywnych. Jestem pewny, że projekt, który współtworzyliśmy zyskał na atrakcyjności, a w oczach przyszłych użytkowników AioCare będzie prezentował się jeszcze korzystniej.


Piotr Bajtała
COO&Founding Partner

Mieszko Junior

2016
  • FMCG
  • Brand consulting
  • Brand strategy
  • Visual identity
  • Packaging design
  • Brand guidelines
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Brand consulting
  • Brand strategy
  • Visual identity
  • Packaging design
  • Brand guidelines

Nowa marka od MIESZKO, producenta czekoladowych słodyczy. Dedykowana przede wszystkim najmłodszym, skupia się na radości, wolności i dzieleniu się smakiem. Mieszko Junior tworzy wyjątkowe i innowacyjne produkty, starając się zaspokoić potrzeby współczesnych młodych ludzi, jednocześnie pobudzając ich wyobraźnię i poszerzając wiedzę o kosmosie.

Mieszko Junior to nie tylko pyszne słodycze, ale także metafora kosmicznej podróży. Na potrzeby brandingu opracowaliśmy jej świat, który ma pobudzać dziecięcą wyobraźnię. Wykreowani bohaterowie marki to gromada sympatycznych zwierzątek, lewitujących w kosmosie, dzielących się z najmłodszymi swoją fantazją i wiedzą o kosmosie. Linia oryginalnych opakowań z bohaterami marki wyróżnia produkt i czyni go bardziej atrakcyjnym dla dziecka.

Bohaterowie marki towarzyszą dzieciom na każdym etapie kosmicznej podróży, pojawiając się zarówno na opakowaniach pojedynczych słodyczy, jak i na opakowaniach zbiorczych. Dodatkowym elementem edukacyjnym są prawdziwe konstelacje gwiazd na opakowaniach cukierków.

Przewodnik po świecie marki Mieszko Junior

Referencje

Pragnę polecić usługi PBD jako jednej z najlepiej przeze mnie ocenianych firm projektujących systemy identyfikacji wizualnej i opakowania. (…) W efekcie naszej współpracy powstał inspirujący świat marki Mieszko Junior, który w mojej ocenie stanowi kompletną bazę aktywizującą brand managerów do dalszych działań kreowania marki, a PBD stał się stałym partnerem, z którym z przyjemnością realizujemy kolejne wyzwania naszych marek.


Mirosława Ekiert-Stroka
Brand Manager

Ways

2016
  • Technology
  • Visual identity
  • Interactive
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive
  • Identity standards

WAYS to aplikacja mobilna dedykowana osobom młodym i niezależnym (tzw. social natives), wpisana w kulturę mieszkańców wielkich miast.

Jako serwis o unikalnej idei łączenia społeczności w życiu rzeczywistym, nie online, WAYS pozwala nawiązywać znajomości z ludźmi, którzy tak jak my, mają ochotę na zaproponowaną aktywność. WAYS to sposób na czas wolny: na randkę, kawę lub drinka, film, koncert czy posiłek w nowym towarzystwie.

Referencje

Ku naszemu pozytywnemu zaskoczeniu, zespół PBD już podczas pierwszych rozmów zaproponował nam ścieżki użytkownika, które zostały stworzone zgodnie z wytycznymi systemów operacyjnych, a każdy element miał swoje uzasadnienie. Projekt został gruntownie przebadany na grupie docelowej, co potwierdza skuteczność studia.


Patrick Rogalski
Prezes Zarządu

Hopla

2015
  • Retail
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Marka zajmuje się sprzedażą artykułów do prac kreatywnych dla dzieci i dorosłych. Sklep posiada w swojej ofercie artykuły drewniane i styropianowe, elementy do wyrobu biżuterii, masy plastyczne foam i wiele innych materiałów papierniczych. Logotyp oparliśmy o blokową, dedykowaną typografię nawiązująca swym kształtem do dziecięcych klocków. Wypracowaliśmy również tożsamość werbalną, słowo Hopla dookreślamy hasłami odnoszącymi się do przynoszącej satysfakcję dobrej zabawy.

Fundacja Nizio

2014
  • Culture
  • Visual identity
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • Culture
Zakres
  • Visual identity
  • Identity standards

Fundacja Nizio działa w obszarze architektury, sztuki oraz działań społecznych. Jej podejście do architektury jest czysto antropologiczne: fundacja koncentruje się na człowieku, na jego problemach i relacjach z innymi, a także efektach ludzkiej aktywności, takich jak sztuka.

Działania fundacji napędzają rewitalizacje przestrzeni publicznej warszawskiej Pragi, w szerokim kontekście kulturalnym. Branding fundacji został silnie powiązany z jej misją, oddaje nastrój stałej transformacji przestrzeni oraz charakter złożonych relacji pomiędzy zbudowanym środowiskiem i ludźmi, którzy w nim żyją. Znak inspirowany jest ilustracjami M.C. Eschera oraz literami FN – inicjałami nazwy fundacji. System identyfikacji wizualnej jest żywy, wielowarstwowy i otwarty, tak jak działania fundacji będzie ewoluował w czasie zgodnie z decyzją projektanta, który nada temu rozwojowi kierunek.

Unidevelopment

2014
  • B2C
  • Brand consulting
  • Brand architecture
  • Corporate identity
  • Interactive
  • Brand guidelines
Rozwiń
Sektor
  • B2C
Zakres
  • Brand consulting
  • Brand architecture
  • Corporate identity
  • Interactive
  • Brand guidelines

Unidevelopment S.A. to warszawski deweloper obecny w sektorze mieszkaniowym, jak i komercyjnym. Profesjonalnie realizuje wszystkie inwestycje dbając o jakość materiałów oraz detale wykonania, a także zwracając szczególną uwagę na dobry projekt i ciekawą architekturę.

W obliczu planowanego debiutu na giełdzie, spółka zdecydowała się na rebranding. Firma optymistycznie patrzyła w przyszłość, dlatego też pogoda ducha i przyjazny wizerunek z zachowaniem profesjonalnego charakteru były naszym drogowskazem podczas planowania systemu. Motywem przewodnim identyfikacji uczyniliśmy „promienie” wychodzące z eleganckiego sygnetu U – pierwszej litery nazwy firmy, oraz wynikającą z nich linię pod kątem 5 stopni, która buduje strukturę na wszystkich materiałach firmowych.

Referencje

Współpracę oceniamy na wyjątkowo udaną, firma świetnie sprostała wyzwaniom projektowym, wykazując się inicjatywą oraz kompetencjami kreatywnymi jak i strategicznymi. Podczas prac mogliśmy liczyć na indywidualne podejście do każdego problemu, doradztwo zarówno ze strony konsultantów, jak i zespołu projektowego. Prace zostały wykonane rzetelnie, z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem.


Ewa Przeździecka
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

THM

2014
  • B2B
  • Brand consulting
  • Brand strategy
  • Visual identity
  • Packaging design
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Brand consulting
  • Brand strategy
  • Visual identity
  • Packaging design
  • Identity standards

W ofercie marki znajduje się bogaty wybór części zamiennych i akcesoriów do ciągników, maszyn rolniczych oraz samochodów ciężarowych produkcji krajowej jak i zagranicznej. THM to przede wszystkim jakościowe produkty, konkurujące z asortymentem największych graczy na rynku europejskim. Gama produktowa obejmuje ponad milion części, dzięki czemu marka jest w stanie odpowiedzieć na niemalże wszystkie potrzeby swoich klientów.

Marką THM oznaczamy produkty specjalistycznego użytku, należące do kategorii culture-free. Dlatego podczas prac nad wizerunkiem marki na rynku międzynarodowym, obrano strategię standaryzacyjną. Oznacza ona, że szata graficzna wszystkich materiałów została ujednolicona wizualnie z jednoczesnym zachowaniem akcentów narodowych rynków, na jaki trafi produkt, takich jak flaga narodowa danego kraju, nazwa produktu i hasło marki w stosowanym regionalnie języku.

Biała Lilia

2014
  • Gastronomy
  • Visual identity
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • Gastronomy
Zakres
  • Visual identity
  • Identity standards

Odświeżenie wizerunku programu , którego gestorem jest Diversey. Głównym celem Kampanii jest poprawa standardów higienicznych w restauracjach, kawiarniach i innych punktach gastronomicznych. Celem równorzędnym jest pomoc ze strony ekspertów z firmy Diversey i pracowników Higma Service w dostosowaniu procesów produkcji żywności do wymogów prawa polskiego i unijnego, zwłaszcza w oparciu o wymogi systemu HACCP. Restauracje, które przejdą pozytywnie audyt, otrzymają certyfikat potwierdzający gwarancję bezpiecznych usług.

Kampania działa w oparciu o audyty i honorowanie certyfikatami. Instytucje, które nie spełniają określonych standardów mogą liczyć na szczegółowe raporty pozwalające efektywnie poprawić poziom higieny w danej placówce. Gestorzy marki pracują, aby oznaczenie przy drzwiach lub certyfikat w widocznym miejscu stały się symbolem jakości danej restauracji oraz synonimem bezpieczeństwa oferowanych posiłków.

Referencje

Otrzymaliśmy silne wsparcie merytoryczne w zakresie kreowania wizerunku […]. Firmę możemy polecić jako solidnego, terminowego, doświadczonego i kreatywnego partnera w zakresie projektowania graficznego.


Wojciech Mirosław
Prezes Zarządu

Taxcube

2014
  • B2B
  • Visual identity
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity

Specjalistyczne oprogramowanie taxCube to kompleksowy system informatyczny do zarządzania procesami podatkowymi. Deloitte oferuje narzędzie, które odpowiada na częsty problem polskich przedsiębiorstw, w których pomimo informatyzacji innych obszarów działalności firmy, sferę rozliczeń podatkowych traktuje się marginalnie. „Silnik podatkowy” przekłada się na znaczną oszczędność czau jak i minimalizuje ryzyko błędów manualnych.

Pełna automatyzacja rozliczeń, w obliczu polskiego systemu podatkowego, który cechuje wysoki stopień skomplikowania, to rozwiązanie stale zyskujące na popularności. Produkt funkcjonował na rynku polskim, jednakże dotychczas stosowany znak nie spełniał kryteriów wyznaczonych przez Global Branding Team firmy Deloitte. Dla nazwy taxCube powstał znak słowny z ligaturą, towarzyszy mu zarys identyfikacji wizualnej. System pozostaje spójny z wizerunkiem obecnie funkcjonujących marek Deloitte – powstał w oparciu o globalny podręcznik planowania wizerunku inicjatyw i produktów pod parasolem firmy Deloitte, który narzuca kreacji wiele ograniczeń: określa dozwolone kolory, kroje pisma oraz zasady doboru materiału zdjęciowego.

Eparence

2014
  • FMCG
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
  • Packaging design

Brand odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji wrażliwej skóry okolic oczu. Produkty zawierają najbardziej zaawansowane składniki aktywne pochodzące z najlepszych światowych laboratoriów.

Linia kosmetyków powstała z myślą o kobietach i mężczyznach, szukających kremów dających rzeczywiste efekty, jednocześnie hypoalergicznych i bezpiecznych dla skóry wrażliwej. Marka debiutowała poprzez rynkową innowację łącząc najnowszą wiedzę technologiczną i naukową ze światem naturalnych składników aktywnych. Sekretem jest jednak ich procentowa zawartość. Markę od początku zaplanowano jako sub-premium.

Referencje

Gdy tylko pojawił się pomysł na nową markę kosmetyków, rozpoczęliśmy poszukiwania agencji kreatywnej, która będzie w stanie wyjść poza standardowe rozwiązania. Od chwili wprowadzenia na rynek marka zaczęła zbierać pochwały i ciepłe słowa. Gorąco rekomendujemy firmę jako kompetentnego i kreatywnego partnera w obszarze rozwoju nowego produktu i brandingu.


Katarzyna Unrug-Bielawska
Prezes Zarządu

Red Paper

2013
  • Technology
  • Visual identity
  • Interactive
  • Logo guidelines
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive
  • Logo guidelines

Red Paper to zespół ekspertów zajmujących się projektowaniem dedykowanych rozwiązań obszaru ECM. Celem i efektem działań spółki są personalizowane narzędzia pomagające zapanować nad procesami, dokumentami i materiałami przedsiębiorstwa. Praca staje się przyjemnością, dostęp do treści szybki i wygodny.

Wśród rynkowych ekspertów branży IT, Red Paper wyróżniają się odwagą i łatwością w tłumaczeniu trudnych dla klientów zagadnień. To marka z odwagą organizująca rzeczywistość i pewna siebie. Taki też powinien być wizerunek jej produktu – znak jest mocny, jednocześnie gradient łagodzi oblicze marki nadając jej przyjazny wymiar. Litery „E” w logotypie zbudowano z prostokątów będących metaforą organizowania danych. Czerwone belki stanowią podstawowy moduł systemu: z elementów lub na podstawie ich proporcji budowane są kolejne materiały – prostokąty pojawiające się w ikonach i na stronie internetowej organizują i porządkują wizualnie przestrzeń.

Maxia

2013
  • Technology
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Brand consulting
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive

Spółka zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem środowisk sieciowych dla biznesu, gwarantując przy tym maksymalną wydajność systemu i maksymalne bezpieczeństwo danych. Na zespół firmy można liczyć zarówno w kwestiach konfiguracji i modernizacji sprzętu jak i wirtualizacji serwerów.

Start-up oferujący specjalistyczne usługi IT potrzebował wizerunku elastycznego, tak by system mógł ewoluować razem z firmą w miarę rozbudowywania portfolio jej usług. Nazwa „maxia” stanowi obietnicę maksymalnie dobrze wykonanego zlecenia, człon „max” daje praktycznie nieograniczone możliwości do kreacji nazw usług. Litery M oraz X z nazwy firmy posłużyły jako pattern dodający miękkości akcydensom, oraz stały się graficznym modułem budującym dedykowane marce infografiki.

Referencje

Firmie powierzyliśmy całość prac graficznych nad marką, ponieważ z doświadczenia wiemy, że agencja dostarcza efekty, które rzeczywiście satysfakcjonują pod każdym względem. Z usług PBD korzystam ze 100% przekonaniem i rekomenduję ją każdemu, kto szuka projektów ciekawych i charakterystycznych, pragnie budować markę swojej organizacji z partnerem wychodzącym naprzeciw potrzebom swojego klienta.


Łukasz Janowski
Prezes Zarządu

Sagitario

2013
  • B2B
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Marka zajmuje się rekrutowaniem pracowników wyższego szczebla. Głównym jej atutem jest to, że potrafi zastąpić dział personalny wewnątrz firmy. Podczas kreacji wizerunku Sagitario, postawiliśmy na proste środki wyrazu. Centralną ideą jest metafora strzelca, który potrafi wyłonić odpowiednie osoby z grupy kandydatów. Kolorem przewodnim uczyniliśmy granat nocnego nieba.

Groshki

2012
  • Retail
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Marka sklepu internetowego o profilu ubranek dziecięcych wyselekcjonowanych holenderskich i brytyjskich marek. Portfolio produktowe sklepu to marki, które oferują ubranka w unikalnym stylu, dobrze zaprojektowane, z naturalnych materiałów, o niestandardowych wzorach i kolorystyce. Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej w nurcie urban chic – dziecięcej mody alternatywnej.

Spark Ideas

2012
  • B2B
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive

Spark ideas jest agencją kreatywną skupiającą się na projektowaniu opakowań premium – jej specjalnością jest łączenie designu i papieru w jedną, atrakcyjną i funkcjonalną formę przestrzenną. Projektując identyfikację, wyszliśmy od konceptu „spark” (ang. iskra) wpisując w logotyp gwiazdkę. Jako brandline zaproponowaliśmy grę słów łącząca ideę sprytnych rozwiązań w projektowaniu opakowań ze sztuką („smart – art packaging”, z ang. „sprytne – artystyczne opakowanie”).

Graw

2011
  • B2B
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Interactive

Firma jest przedstawicielem największych europejskich marek oferujących produkty dla fleksografii. W obliczu 20-lecia istnienia przedsiębiorstwa, jako wysoko wyspecjalizowany, największy tego typu dystrybutor w Polsce, firma odczuła potrzebę zmian – właściciel zdecydował się na odświeżenie i usystematyzowanie wizerunku.

Decyzja o rebrandingu stanowiła ukłon w stronę dotychczasowych zadowolonych klientów P.U. Graw oraz stała się pomocą w wewnętrznej integracji pracowników. Zachowano dotychczasowe kolory firmowe. Szata graficzna identyfikacji oddaje prawdziwą naturę pracy w usłagach dla branży fleksograficznej. Żółte okręgi systemu inspirowane są formą rastra drukarskiego, a także cylindrycznym kształtem wałków maszyn drukarskich.

Referencje

Podczas prac firma wykazała się profesjonalnym podejściem do zagadnień projektowania graficznego, elastycznością oraz troską o zachowanie najwyższej jakości świadczonych usług. Firmie powierzyliśmy również nadzór produkcyjny materiałów drukowanych i wywiązała się ona z powierzonych zadań bardzo dobrze. W związku z powyższym rekomendujemy firmę jako rzetelnego partnera kreatywnego w zakresie opracowywania Systemów Identyfikacji Wizualnych.


Marek Wielemborek
Właściciel

Hickory World

2011
  • Recreation
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Recreation
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Hickory World to klub skupiający ludzi biznesu i kultury zainteresowanych golfem. Partnerami klubu są zarówno pola golfowe, wysokiej klasy restauracje, hotele i producenci marek premium. Naszym zadaniem było zaprojektowanie znaku symbolizującego najwyższą jakość. W sygnecie liście hickory w odcieniu jesiennego złota, składają się w koronę. Wykreowane przez nas motto klubu “Cultivating Royal Sports Traditions” uzupełnia logo w sposób znaczeniowy.

Nieruchomość PRO

2011
  • Technology
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Packaging design

Nieruchomości PRO to system do zarządzania nieruchomościami, wykazujący się dużą elastycznością. Pozwala on na wspieranie typowych jak i bardzo indywidualnych rozwiązań charakterystycznych dla specyfiki firmy zarządzającej. Naszym zadaniem było opracowanie wyróżniającego markę opakowania, nawiązującego do specyfiki systemu. Producentem oprogramowania jest spółka Athenasoft.

Referencje

Bez obaw polecam firmę jako kompetentnego, twórczego, umiejącego wczuć się w potrzeby klienta i znakomicie przygotowanego merytorycznie partnera z branży kreatywnej. Warte podkreślenia jest, nieczęste w tej branży, połączenie kreatywności i wysokich kompetencji merytorycznych z otwartością na potrzeby klienta oraz solidnością w realizowaniu zleceń


Lidia Kuczmierowska
Prezes Zarządu

Stones World

2010
  • B2B
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity
  • Editorial design
  • Interactive

Stones World Ltd. to brytyjska firma dystrybuująca surowce wykończeniowe na bazie piaskowca. Wykonują oni materiał w postaci powłok dekoracyjnych w naturalnych kolorach, imitujących antyczne tynki śródziemnomorskie. Tworzone przez nich elewacje budynków bazują na trwałym i elastycznym piaskowcu.

Trwałość i estetyka stały się dwiema zmiennymi, od których rozpoczęliśmy poszukiwania. Inspirując się sztuką antyczną, postanowiliśmy wykorzystać elementy mitologii greckiej w tworzeniu wizerunku firmy. Symbolem marki stała się głowa Zeusa – władcy bogów. Produkt pozycjonowany na top markę otrzymał królewskie oblicze, za dominujący kolor obraliśmy złoty.

Scooling

2010
  • Education
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Education
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Scooling to mobilna szkoła języków obcych o wyjątkowym charakterze. Szkoła oferuje zajęcia z języka angielskiego, niemieckiego i włoskiego, które odbywają się zarówno w siedzibie firmy, jak i w domu uczniów. Lekcje prowadzone są metodą komunikacyjną.

Miłe dla ucha słowo “scooling” ma korzenie w języku angielskim, co nadaje mu uniwersalny wydźwięk. Przyjazną formę nauki podkreślają powitania w różnych językach stosowane jako element identyfikacji wizualnej na materiałach szkoły. Tłem i głównym kolorem wizerunku marki jest ciepły granat, kojarzący się z odcieniem dawnych fartuszków szkolnych.

Phottix

2010
  • Technology
  • Visual identity
  • Interactive
  • Packaging design
  • Identity standards
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive
  • Packaging design
  • Identity standards

Firma jest dynamicznie rozwijającym się producentem akcesoriów fotograficznych dla profesjonalistów. Phottix to marka, która stale prowadzi dialog z fotografami, wychodzi naprzeciw potrzebom rynku stale doskonaląc portfolio produktowe oraz wprowadzając innowacyjne, przełomowe produkty.

W związku z silną ekspansją na rynek europejski, w 2009 roku zapadła decyzja o całościowym rebrandingu. Prace nad projektem trwały dwanaście miesięcy. Firma potrzebowała spójnego wizerunku, który w bardziej przystępny sposób prezentowałby produkt. Logotyp firmy było już znany w branży fotograficznej. Miał on jednak pewne mankamenty, więc po wnikliwej analizie przeprowadziliśmy jedynie jego lifting. Główny motyw graficzny, który jest powielany na wszystkich materiałach, został stworzony na podstawie symbolu przysłony aparatu z logo firmy. Opracowaliśmy nową hierarchię informacji na opakowaniach. Uspójnione zastały również materiały promocyjno-informacyjne marki.

Billin

2010
  • Technology
  • Naming
  • Icon design
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Naming
  • Icon design
  • Visual identity
  • Interactive

Firma oferująca system obsługi i rozliczenia sprzedaży. Rozwiązania proponowane przez Billin znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawia się konieczność automatyzacji procesów w zakresie rozliczania opłat (cyklicznych i jednorazowych), jak i w procesie wystawiania różnych typów faktur, czy też rozliczania odmiennych stawek VAT i form płatności.

W pracach nad stworzeniem wizerunku firmy przyświecał nam cel, by optymalizacja księgowa była kojarzona ze wzrostem zysków. Logotyp dopełnia znaczeniowo ideę wyrażoną przez brandline „Nadajemy kształt finansom” – wskazuje kierunek kształtowania się finansów, sugerując zarówno stałą, jak i dynamiczną tendencję wzrostową. Slogan podkreśla kompleksowość systemu Billin, poszerza horyzont postrzegania, sugerując możliwości sprawcze usług.

Referencje

Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z efektów współpracy o długofalowym charakterze – zarówno projekty graficzne jak i pomoc merytoryczna oraz cenne rady w zakresie budowania silnej marki pozostają niezwykle przydatne i trafione. znaczenie ma dla nas również to. że projekty wykonywane są zawsze na najwyższym poziomie, sprawnie, w wyznaczonym czasie i z uwzględnieniem naszych potrzeb i uwag.


Tomasz Krzywania
Prezes zarządu

Graffest

2009
  • Culture
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Culture
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Graffest to międzynarodowy festiwal graffiti, projekt był wynikiem współpracy Instytutu Sztuki Wyspa ulokowanego na dawnych terenach Stoczni Gdańskiej z grupą młodych artystów, animatorów kultury i kuratorów sztuki z Trójmiasta. Naszym zadaniem było opracowanie oprawy wizualnej festiwalu. Graffiti to subkultura, która stoi w opozycji do norm społecznych. Cechy te postanowiliśmy zawrzeć w identyfikacji imprezy. Stworzyliśmy agresywny wizualnie znak, w którym kształty poszczególnych liter ulegają zatarciu, a nad czytelnością zaczyna przeważać forma, tak jak ma to często miejsce w pracach twórców graffiti.

Dogspot

2009
  • Vet
  • Visual identity
Rozwiń
Sektor
  • Vet
Zakres
  • Visual identity

Producent legowisk oraz akcesoriów dla małych psów. Głównym motywem nowej identyfikacji stała się głowa małego psa zwieńczona koroną. Symbolizuje ona z jednej strony oferowaną jakość, wręcz szlachetność wyrobów Dogspot, z drugiej zaś strony pokazuje, że psi ulubieniec jest traktowany z najwyższą uwagą i troską, po prostu po królewsku.

Anielska

2009
  • Retail
  • Visual identity
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • Retail
Zakres
  • Visual identity
  • Packaging design

Anielska sprzedaje kawy naturalne ze wszystkich regionów świata. Świeżo palone metodą tradycyjną, chłodzone wyłącznie powietrzem, aromatyzowane ziarniste, także rozpuszczalne. Naszym zadaniem było oddanie za pomocą prostych środków wyrazu z jednej strony bogactwa smaków będących w ofercie sklepu i kawiarni, a z drugiej rzemieślniczego charakteru działalności.

IFOSS

2009
  • Education
  • Logo design
  • Editorial design
  • Interactive
  • Logo guidelines
Rozwiń
Sektor
  • Education
Zakres
  • Logo design
  • Editorial design
  • Interactive
  • Logo guidelines

Organizacja non-profit “IFOSS Law Review” to międzynarodowy periodyk poświęcony prawnym aspektom wolnego oprogramowania. Wydawnictwo prowadzone jest przez kolegium redakcyjne skupiające znanych prawników i praktyków z całego świata. Celem “IFOSS” jest dyskurs na temat reguł i zasad prawnych wykorzystania wolnego oprogramowania. Na potrzeby nowej inicjatywy zaprojektowaliśmy znak graficzny, który łączy w sobie symbole znaczeniowe prawa i technologii cyfrowej. Zakres prac obejmował również opracowanie layoutu periodyków oraz projekt strony internetowej.

Referencje

Tomasz has provided design services to the Editorial Committee of the International Free and Open Source Software Law Review since 2009. At all times he has proven efficient, focused on outcomes, and easy to communicate with. The Editorial Committee has no hesitation in recommending his work to others.


Shane Coughlan
Business Development Manager

Telidea

2009
  • Technology
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • Technology
Zakres
  • Naming
  • Visual identity
  • Interactive

Firma zajmuje się wsparciem w zakresie systemów informatycznych dla przedsiębiorstw, które poszukują rozwiązań umożliwiających efektywne wykorzystanie technologii do zdobycia przewagi nad konkurencją. W skład zespołu wchodzą m.in. inżynierowie systemowi, eksperci w zakresie systemów backupu i pamięci masowych jak również administratorzy oraz programiści baz danych. Dla nowopowstałego przedsięwzięcia stworzyliśmy nazwę, a także sygnet który w sposób alegoryczny oddaje misję firmy. Symbolem stała się otwarta dłoń zatrzymana w geście ofiarującym światło ― symbol o wielu pozytywnych znaczeniach, takich jak intelekt, wiedza i ewolucja.

Wersbud

2008
  • B2B
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Wers-Bud wykonuje prace budowlane oraz instalacyjne w systemie generalnego wykonawstwa. Współpraca z firmą pozwala na rzetelną wycenę zakresu robót i w miarę możliwości redukcję kosztów związanych z inwestycjami, poprzez podjęcie współpracy z jednym podmiotem.

Firma potrzebowała wizerunku odzwierciedlającego jej profesjonalizm oraz szeroki zakres usług. Poprzez konstrukcję liter w logotypie komunikowane są solidność i stabilność firmy na rynku. Końcowy człon nazwy „bud” zamknięto sklepieniem, tak aby znak nasuwał skojarzenia z branżą budowlaną. Na potrzeby projektu powstał slogan „O budowaniu wiemy wszystko”, informujący klientów, że powierzają inwestycję we właściwe ręce.

Oprócz projektu na bardzo wysokim poziomie, otrzymaliśmy także wiele cennych wskazówek i porad jak go stosować. Wszystkie projekty oraz szczegółowe opisy poszczególnych elementów zostały zawarte w księdze tożsamości marki. Całość została wykonana terminowo i bez zastrzeżeń. Z wielką przyjemnością pragnę polecić Państwu osobę Tomasza Politańskiego, jego wiedza oraz umiejętności stawiają go naszym zdaniem w czołówce polskich projektantów.


Jan Wnęk
Właściciel

Smaki Francji

2008
  • FMCG
  • Logo design
  • Packaging design
Rozwiń
Sektor
  • FMCG
Zakres
  • Logo design
  • Packaging design

Spółka zajmująca się importem wysokogatunkowych produktów spożywczych. Logo wizualnie reprezentuje model biznesowy organizacji – założeniem Smaków Francji była sprzedaż wina w starannie dobranym zestawie francuskich specjałów o wysokiej jakości.

Eurokarton

2008
  • B2B
  • Visual identity
  • Interactive
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive

Firma prowadzi działalność polegającą na wytwarzaniu szerokiego asortymentu opakowań tekturowych. W związku z dynamicznym rozwojem potrzebowała zestawu narzędzi wyróżniających jej ofertę spośród konkurencji. Naszym zadaniem było opracowanie silnego i czytelnego symbolu.

Made In Lodz

2007
  • B2B
  • Visual identity
  • Interactive
  • Brand care
Rozwiń
Sektor
  • B2B
Zakres
  • Visual identity
  • Interactive
  • Brand care

Łatwo zapamiętywalna nazwa agencji produkcyjnej została ubrana w formę nawiązującą kształtami do niedawnego fabrycznego krajobrazu miasta Łodzi, pełnego kominów i schodkowych dachów fabryk. Brandlinem stało się hasło „made with joy” oddające misję firmy Made in Lodz. Agencja do każdego powierzonego zadania, nawet takiego, którego wykonanie wydaje się niemożliwe, podchodzi z wielkim optymizmem.

Referencje

W 2007 roku w związku z ciągłym rozwojem i ze zmianami organizacyjnymi w naszej agencji postanowiliśmy przeprojektować całkowicie identyfikację wizualną. Zadanie to powierzyliśmy firmie Tomasza Politańskiego. Jego doświadczenie w kreacji wizerunku dla przedstawicieli różnych branż jest bardzo duże. Posiada wyczucie potrzeb swoich klientów oraz ich odbiorców.


Hieronim Kalwinek
Właściciel

Każdy w naszych pracach znajdzie coś dla siebie. Kliknij hasło, które Cię interesuje i zobacz, co z nim zrobiliśmy.

Koszyk

Zamknij