Jak skutecznie rozwijać swoją markę? Zapoznaj się z rozwiązaniami naszych ekspertów!
-
- Czytaj dalej +
- Branding
- Design
Jak zaprojektować dobre logo?
O tym, jak wygląda dobry znak mówi się często. Jednocześnie nie każdy potrafi rzetelnie ocenić ich potencjał wizualny.
-
- Czytaj dalej +
- Know-how
- Strategia marki
Nazwa marki — krótki przewodnik
Niezależnie od tego, czy zakładasz nową spółkę, start-up, czy rozszerzasz portfolio produktowe lub usługowe, w końcu pojawia się moment, w którym rodzi się pomysł na nową markę.
-
- Czytaj dalej +
- Branding
- Know-how
Rebranding – co to jest i jak go przeprowadzić?
Najczęściej chodzi o poprawę wizerunku w oczach odbiorców, zmianę pozycjonowania lub grupy docelowej. Rebranding to wielowymiarowy proces obejmujący kilka aspektów kreowania marki.
-
- Czytaj dalej +
- Case study
- Design
- Narzędzia
A jak autentyczność. Historia marki Häagen-Dazs.
Rebranding bardzo często kojarzy się z wprowadzaniem znaczących zmian w sposobie komunikowania się marki. Przebudowa ta zazwyczaj przeprowadzana zostaje dopiero wtedy, gdy jest naprawdę źle, marka pogrąża się w kryzysie lub jej wizerunek nie nadąża za rzeczywistym rozwojem firmy.
-
- Czytaj dalej +
- Know-how
Buduj wystawalność albo zgiń!
Czy marce może przytrafić się coś lepszego niż silne wyróżnienie na tle konkurencji?
-
- Czytaj dalej +
- Branding
- Strategia marki
Kiedy warto inwestować we własnego „brand hero”?
Dodatek emocjonalny do marki, wydaje się doskonałą strategią uzupełniającą zewnętrznej komunikacji firmy.
-
- Czytaj dalej +
- Człowiek
- Know-how
Klient kwaśny jak ocet, czyli o tym, że niezadowolenie napędza rozwój
Spróbuj dostroić komunikację tak, by dłużej nie dawać malkontentom powodów do odrzucania Twojej marki.
-
- Czytaj dalej +
- Know-how
- Trendy
Marka może być trendy, ale trendy nigdy nie będą markami.
Big Idea to swoisty filtr w podejmowaniu decyzji biznesowych pomagający określić, czy dana aktywność prowadzi nas do celu i wzmacnia markę, czy sprowadza na mielizny i daje sprzeczne komunikaty.