Perform Brand Design

Koszyk

Jak skutecznie rozwijać swoją markę? Zapoznaj się z rozwiązaniami naszych ekspertów!

  • Jak zaprojektować dobre logo?

    O tym, jak wygląda dobry znak mówi się często. Jednocześnie nie każdy potrafi rzetelnie ocenić ich potencjał wizualny.

  • Nazwa marki — krótki przewodnik

    Niezależnie od tego, czy zakładasz nową spółkę, start-up, czy rozszerzasz portfolio produktowe lub usługowe, w końcu pojawia się moment, w którym rodzi się pomysł na nową markę.

  • Rebranding – co to jest i jak go przeprowadzić?

    Najczęściej chodzi o poprawę wizerunku w oczach odbiorców, zmianę pozycjonowania lub grupy docelowej. Rebranding to wielowymiarowy proces obejmujący kilka aspektów kreowania marki.

  • A jak autentyczność. Historia marki Häagen-Dazs.

    Rebranding bardzo często kojarzy się z wprowadzaniem znaczących zmian w sposobie komunikowania się marki. Przebudowa ta zazwyczaj przeprowadzana zostaje dopiero wtedy, gdy jest naprawdę źle, marka pogrąża się w kryzysie lub jej wizerunek nie nadąża za rzeczywistym rozwojem firmy.

  • Buduj wystawalność albo zgiń!

    Czy marce może przytrafić się coś lepszego niż silne wyróżnienie na tle konkurencji?

  • Kiedy warto inwestować we własnego „brand hero”?

    Dodatek emocjonalny do marki, wydaje się doskonałą strategią uzupełniającą zewnętrznej komunikacji firmy.

  • Klient kwaśny jak ocet, czyli o tym, że niezadowolenie napędza rozwój

    Spróbuj dostroić komunikację tak, by dłużej nie dawać malkontentom powodów do odrzucania Twojej marki.

  • Marka może być trendy, ale trendy nigdy nie będą markami.

    Big Idea to swoisty filtr w podejmowaniu decyzji biznesowych pomagający określić, czy dana aktywność prowadzi nas do celu i wzmacnia markę, czy sprowadza na mielizny i daje sprzeczne komunikaty.

Koszyk

Zamknij