Mieszko Junior
ZAKRES PRAC:
warsztaty strategii marki, strategia komunikacji marki, naming, brand hero, linia opakowań
Nowa marka MIESZKO S.A., producenta czekoladowych słodyczy. Dedykowana przede wszystkim najmłodszym, koncentruje się na radości, swobodzie oraz dzieleniu się.
Mieszko Junior kreuje unikalne i innowacyjne produkty, próbując zaspokoić potrzeby współczesnego małego człowieka, pobudzając jednocześnie jego wyobraźnię oraz poszerzając jego wiedzę o kosmosie.
dowiedz
się więcej o projekcie +
Mieszko Junior to nie tylko pyszne słodycze, ale także metafora kosmicznej podróży. Na potrzeby brandingu marki opracowany został jej świat, rozbudzający dziecięcą wyobraźnię. Wykreowane postaci brand heroes to gromada sympatycznych, lewitujących w kosmosie zwierzaków, dzielących się z najmłodszymi swoją fantazją oraz wiedzą o kosmosie. Linia niebanalnych opakowań z bohaterami marki wyróżnia produkt i czyni go bardziej atrakcyjnym dla dziecka.
Brand heroes towarzyszą dzieciom na każdym kroku ich kosmicznej podróży, pojawiają się na owijkach pojedynczych cukierków oraz na opakowaniach zbiorczych. Prawdziwe konstelacje gwiazd na owijkach słodyczy są dodatkowym elementem edukacyjnym.
Podstawowa linia słodyczy została rozwinięta o opakowania kilogramowe na potrzeby sprzedaży hurtowej oraz na wagę.
Warsztaty komunikacji marki podsumowane zostały w postaci przewodnika prezentującego praktyczne przykłady jak rozwijać świat Mieszko Junior.
dowiedz
się więcej o projekcie +
Dokument wprowadza czytelników w świat marki i wyjaśnia zasady budowania komunikatów dla grupy docelowej.
Forma dokumentu ma charakter książeczki dla dzieci, oddając specyfikę produktu adresowanego do najmłodszych.