FUNDACJA SNG

ZAKRES PRAC:
projekt logo, identyfikacja wizualna, projekt strony www

Zamierzeniem twórców fundacji jest wykorzystanie przestrzeni Stacja Nowa Gdynia Business & Wellness Resort kojarzącej się do tej pory ze sportem, czy biznesem – do promocji kultury – nie tylko fizycznej, ale także kultury obrazu i słowa.

Artyści, sportowcy, pisarze, oraz ludzie chcący dzielić się swoją pasją i życiem znajdują tu miejsce do prezentacji twórczości oraz organizacji spotkań kulturalno-sportowych. Działalność fundacji obejmuje pięć obszarów: literaturę, sport, muzykę, historię i gospodarkę, oraz sztuki piękne.

Szeroki zakres działań fundacji zamknęliśmy w logotypie przywodzącym na myśl snop światła wyznaczający drogę ku nowym ścieżkom rozwoju. Prosta konstrukcja znaku wymagała dużej uwagi i staranności. W naszych poszukiwaniach zależało nam na zbalansowaniu czytelności logo, a zarazem zachowaniu wyrazistości formy.

Skosy występujące w znaku wyznaczają rytm i strukturę wszystkich nośników. Na ich podstawie tworzymy materiały fundacji.

Do zastosowań logo w małej skali przygotowaliśmy uproszczoną wersję znaku komunikującą nadrzędną ideę stojącą za logotypem.

Mimo różnorodnej tematyki spotkań i eventów wypracowaliśmy spójny charakter identyfikacji.