Perform Brand Design

Koszyk

Nowa marka

W początkowej fazie rozwoju, szybki wzrost wymaga uwagi nabywców, którą branding pomaga przyciągnąć i zatrzymać. Pakiet nowa marka koncentruje się na tym by szybko zwrócić uwagę i zająć odpowiednią pozycję w sercach i umysłach klientów.

W Perform budujemy marki tak,aby klienci, pracownicy i inwestorzy czuli, że wciąż znajdują się w jednym ekosystemie. Jeśli chcemy zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci wybiorą markę tu i teraz, musimy postawić na wyróżnienie, zachowując przy tym spójność. Takie działanie poprawia efektywność marketingu w czasie i pomaga rosnąć. 

Nasz oferta dla marek debiutujących to:

Skuteczna strategia marki przekłada się bezpośrednio na szybszą realizację celów biznesowych firmy. To fundament determinujący sposób budowy i komunikacji marki. Podczas warsztatów zdefiniujemy co sprawia, że Twoja marka postrzegana jest jako autentyczna, a w oparciu o dane zdefiniujemy, czym różni się od konkurencji.
Proces strategiczny obejmuje analizę konkurencji, trendów, obecnych, przyszłych potrzeb konsumentów, definiowanie wizji marki, architektury, rdzenia, osobowość. Pomagamy również określać korzystne pozycjonowanie i powiązaną z nim strategię komunikacji.
Dobra nazwa to niepodważalny kapitał. Odnalezienie tego jednego słowa, które będzie lekkie i łatwe do zapamiętania niesie wielki potencjał. Wspiera wizerunek marki i wyróżnia na tle konkurencji. Dobra nazwa z odpowiednim hasłem stanowi obietnicę, jednocześnie pozwalając na poszerzanie marki.
Tworzymy nazwy produktów, usług, przedsięwzięć czy programów, biorąc przy tym pod uwagę ograniczenia prawne i dostępność domen internetowych. Każdą opracowaną nazwę rozszerzamy o analizę znaczeniową i analizę potencjału typograficznego. Rozpatrujemy nazwy w szerokim kontekście, bierzemy pod uwagę skojarzenia językowe na które marka może wejść w przyszłości, analizujemy konotacje historyczne, społeczne i kulturowe.

Znak jest wizualną esencją tożsamości marki. Jego charakter obejmują: kolor, forma, a także odpowiednio dobrane kroje. Gwarantujemy, że w często niedostrzegalne na pierwszy rzut oka elementy, stworzą harmonijną całość.

Marki mówią, komunikują się i żyją poprzez słowa. Tworzymy unikatowy język marki. Dbamy o to, by słowa i język, którym posługuje się marka kojarzyły się pozytywnie, wyróżniały markę na tle konkurencji i były dopasowane do aktualnych potrzeb i sytuacji odbiorców marki.

System identyfikacji wizualnej to praktyczne narzędzie służące budowaniu spójnego wizerunku. Dobry SIW cechuje elastyczność, dostosowana do potrzeb firmy.

Efektem naszej pracy jest prosty przewodnik, którym może się posłużyć dowolny pracownik firmy. Opracowany system zawiera szczegółowy opis kluczowych materiałów marketingowych oraz opis tego jak rozwijać system, tak by kolejne materiały pozostawały spójne z tym, co wypracowaliśmy.

W świecie Internetu decyduje użytkownik. Dlatego projektujemy strony internetowe, które rozumieją odwiedzających. Implementujemy projekt graficzny na serwerze testowym.

Tworzymy grafikę na potrzeby portali społecznościowych i reklam, doradzamy gdzie nowa marka powinna być obecna, jakie działania podejmować, a jakich unikać. Projektowane przesłanie jest zrozumiałe, informacje szybko dostępne, a wrażenia użytkowników zgodne z tym co marka pragnie o sobie mówić.

W zależności od branży i potrzeb marka komunikuje się z otoczeniem w sposób tradycyjny (katalogi, cenniki, raporty roczne) lub też opiera komunikację na obecności na świecie wirtualnym – nowych technologiach, w formach prezentacji interaktywnej, animacji lub filmu. Projektujemy szablony dla materiałów drukowanych i cyfrowych językiem wizualnym marki, który sprawia, że marka jest natychmiast rozpoznawalna.

Dobre opakowanie chroni, promuje, buduje świadomość marki i wspiera sprzedaż produktu. Półka jest najbardziej konkurencyjnym środowiskiem marketingowym – dlatego kluczowe jest to aby opakowanie prowadziło wzrok klientów, wyróżniało się na tle innych, ale pozostało spójne w ramach linii produktów.

Dbamy o wizualną stronę opakowania, zajmujemy się także projektowaniem strukturalnym, ponieważ to kształty stanowią najsilniejsze aktywa marki. Nadzorujemy cały proces, od pomysłu, poprzez makiety, po przygotowanie proofów, co gwarantuje pewny, realistyczny efekt.

Bezpieczeństwo marki, którą gwarantuje ochrona znaku towarowego jest podstawą w budowaniu barier konkurencyjnych. Właśnie dlatego współpracujemy z doświadczoną kancelarią rzeczników patentowych. Projektowane przez nas nazwy i znaki każdorazowo poddawane są analizie wstępnej pod względem konfliktu w branży w Polsce i UE. Daje to pewność, że prezentowane nazwy i znaki będą mogły zostać zarejestrowane, jeszcze przed rozpoczęciem procesu rejestracji ze strony klienta. 

Projektowanym przez nas markom towarzyszymy na każdym etapie implementacji projektu. Współpracujemy z producentami oraz drukarniami o różnych profilach i specjalizacjach. Doradzamy w kwestiach wyboru podwykonawców i rozwiązań technicznych. Dbamy o to, aby Klient wiedział jakiego efektu należy oczekiwać podczas dalszej, samodzielnej współpracy ze zleceniobiorcami w przyszłości. Wspieramy firmę w kreowaniu spójnego wizerunku marki.

Zobacz też

Koszyk

Zamknij