Audyt wizualny
Audyt wizualny pomaga określić elementy, które są dystynktywnymi zasobami marki lub mogą się nimi stać. To całościowe spojrzenie na markę, oczami klienta i widok z perspektywy doświadczonych projektantów. Osoby spoza organizacji mogą obiektywnie wskazać mocne strony marki, ale i obszary do korekty lub całościowej zmiany.
Kluczowe korzyści:
- Analiza kluczowych punktów styku z marką w ścieżce klienta
- Określenie mocnych stron i zasobów wizualnych marki
- Wskazanie deficytów, błędów w projektowaniu i obszarów do poprawy
- Wypracowanie rozwiązań jak osiągać rezultaty zgodne z aspiracjami marki i budować spójność
Analiza daje ocenę aktualnego stanu rzeczy, umożliwiając podjęcie świadomej decyzji przed zmianą wizualną lub rebrandingiem. Czeka Cię wielka zmiana i poważne decyzje? Nie działaj po omacku, tylko skontaktuj się z nami!