Żak Szkoły 2.0
Praktyczne rozszerzenie wizerunku
Język wizualny marki Żak został odświeżony, nadaliśmy mu bardziej „ludzką twarz” poprzez wprowadzenie postaci reprezentujących studentów do codziennej komunikacji marki. Stworzyliśmy nowe zasady oraz przewodniki, które uzupełniają dotychczasowy system identyfikacji wizualnej. Zasady te rozwijają i wzbogacają obecną stylistykę, stanowiąc niezastąpione wsparcie przy tworzeniu materiałów wizerunkowych, sprzedażowych i informacyjnych, wszędzie tam, gdzie konieczne jest użycie materiałów zdjęciowych przedstawiających klientów sieci szkół.
Aby lepiej komunikować korzyści oferty, stworzyliśmy system modułowych elementów informacyjnych. Każdy z kształtów odzwierciedla konkretne korzyści związane z ofertą i nawiązuje bezpośrednio do budowy znaku marki Żak. Te elementy są spójne z innymi składnikami systemu, takimi jak logo, font firmowy i zasady projektowania opisane w poprzednich częściach podręczników.