FUNDACJA SŁONIE NA BALKONIE

ZAKRES PRAC:
logo, identyfikacja wizualna, brand manual

Fundacja rozwiązuje jeden z trudniejszych problemów w Polsce. Pomaga dzieciom skrzywdzonym, ofiarom przestępstw, dzieciom, które straciły rodziców i dom.

Głównym założeniem dla nowego systemu jest komunikacja skierowana przede wszystkim do darczyńców indywidualnych i rozgrywanie jej wokoło fundacyjnego„słonia z sąsiedztwa”.

Tworzenie komunikatów Fundacji opieramy na wybranych elementach sygnetu, nawiązujących swym kształtem do klocków dla dzieci.

Rozrzucona układanka staje się również alegorią rozbitego dzieciństwa, które Fundacja stara się ułożyć podopiecznym na nowo.

Dzięki prostemu rozwiązaniu uzyskaliśmy sposób na budowanie bardzo wymownego przekazu skierowanego do potencjalnych darczyńców.

Elementy składające się na sygnet stanowią doskonałą bazę do eksploracji i poszerzenia ich na kolejne zastosowania.

Oprócz budowania abstrakcyjnych form, pozwalają na tworzenie elementów typografii spójnej z nową identyfikacją wizualną.

W ramach opracowania systemu przygotowaliśmy również wytyczne do tworzenia komunikatów na social media.

Nowa identyfikacja wizualna sprawdza się dobrze na gadżetach fundacyjnych.

Całość rebrandingu marki została opisana w dokumencie, który w jasny sposób określa zasady stosowania i rozwijania systemu.

Referencje

Zostaliśmy wysłuchani, zrozumiani i bez zwłoki doskonale obsłużeni. Pracownicy agencji szybko i profesjonalnie stworzyli kreację, która od początku skradła nasze serca i rozwiała wszelkie dylematy dotyczące budowania marki poprzez wizerunek graficzny. Kreacja bez wątpienia odpowiedziała na nasze potrzeby i odnoszę wrażenie, że rzeczywiście koresponduje z tożsamością fundacji, z tym kim naprawdę jesteśmy.

Sławomir Żak
Wiceprezes, Fundacja Słonie Na Balkonie