Phottix
Akcesoria fotograficzne dla profesjonalistów
Firma jest dynamicznie rozwijającym się producentem akcesoriów fotograficznych dla profesjonalistów. Phottix to marka, która stale prowadzi dialog z fotografami, wychodzi naprzeciw potrzebom rynku stale doskonaląc portfolio produktowe oraz wprowadzając innowacyjne, przełomowe produkty.
W związku z silną ekspansją na rynek europejski, w 2009 roku zapadła decyzja o całościowym rebrandingu. Prace nad projektem trwały dwanaście miesięcy. Firma potrzebowała spójnego wizerunku, który w bardziej przystępny sposób prezentowałby produkt. Logotyp firmy było już znany w branży fotograficznej. Miał on jednak pewne mankamenty, więc po wnikliwej analizie przeprowadziliśmy jedynie jego lifting. Główny motyw graficzny, który jest powielany na wszystkich materiałach, został stworzony na podstawie symbolu przysłony aparatu z logo firmy. Opracowaliśmy nową hierarchię informacji na opakowaniach. Uspójnione zastały również materiały promocyjno-informacyjne marki.