Perform Brand Design

Koszyk

Neba

Refreshing w doskonałej formie

Poznajcie markę Neba i efekty naszej pracy dla czołowego producenta kosmetyków do tatuażu. Proces obejmował warsztaty strategiczne, odświeżenie linii opakowań oraz materiałów informacyjnych. Koncept strategiczno-kreatywny opiera się na zielonej, kobiecej ręce, która pełni funkcję wizualnego akcentu (visual hammer) w komunikacji marki. Neba staje się naszym przewodnikiem prowadząc nas przez techniki pielęgnacji i dbania o tatuaż.

Wydawniczą inicjatywą marki Neba jest czasopismo Neboom. To prawdziwa kopalnia inspiracji dla każdego miłośnika subkultury tatuażu! W projekcie odpowiadaliśmy za naming, koncepcję kreatywną, projekt makiety oraz skład pierwszego numeru magazynu. Zrobiliśmy wszystko, aby dostarczyć czytelnikom niezapomnianych wrażeń!

Następny projekt
Stacja Nowa Gdynia
Aktywny wypoczynek na nowo

Koszyk

Zamknij