Perform Brand Design

Koszyk

Galeria Stalowa

Artystyczna inicjatywa na warszawskiej Pradze

Klient
Galeria Stalowa
Rok
2013
Zakres

Inicjatywa na warszawskiej Pradze, zajmująca się promocją twórczości młodych artystów – malarstwa, ale także grafiki, rzeźby i fotografii.

Założyciele wierzą w polskie malarstwo współczesne i uznają je za zjawisko godne promocji europejskiej i światowej. Zgodnie z zamierzeniami twórców galeria staje się stałym elementem tworzącego się SOHO na Pradze.

Podczas prac nad nową tożsamością wizualną staraliśmy się przemycić pierwiastek lokalizacji galerii – jeszcze w XIX wieku Praga była dzielnicą industrialną, a przy ulicy Stalowej mieściły się liczne stalownie. W brandingu zachowano styl zimny i surowy, tak aby wizerunek pozostał chłodny, jednocześnie szlachetny. Głównym elementem tożsamości wizualnej stał się prostokąt pochodzący od środkowej litery “o” logotypu Stalowa, symbolizujący kadr dzieł malarskich, a minimalistyczna szata graficzna identyfikacji stała się tłem dla prac artystów współpracujących z galerią.

Na potrzeby dalszego rozwijania brandingu marki przygotowaliśmy zbiór wytycznych wizualnych wraz z opisami podstawowych elementów systemu. Poniżej wybrane strony dokumentu.

Pleneriada jest inicjatywą Galerii, której nadrzędnym celem jest wspieranie i rozwój talentu studentów szkół artystycznych. Kilka razy do roku właściciel galerii Stalowa organizuje plenery dla młodych, wyróżniających się twórców. W plenerach uczestniczy także kadra dydaktyczna.

Referencje

Owocem naszej współpracy było nie tylko pomyślne wprowadzenie nowej marki na rynek, ale zajęcie jednego z czołowych miejsc wśród polskich galerii sztuki. Wielką zaletą jest niezwykła elastyczność, rzetelność i świetna komunikacja z pracownikami firmy, możliwość spotkań, rozmów definiujących potrzeby i szkoleń.


Krzysztof Fabijański
Właściciel
Następny projekt
Safecontrol
Sieć dystrybucji firmy Diversey

Koszyk

Zamknij