Perform Brand Design

Koszyk

Ancymondo

Kolorowy świat dla wszystkich Ancymonów

Klient
Stacja Nowa Gdynia
Rok
2018
Zakres Powiązane projekty

Kolorowy świat stworzony dla Stacja Nowa Gdynia Business & Wellness Resort. Ancymondo to przestrzeń zabaw dla dzieci i dorosłych na obrzeżach Łodzi, oznacza świat urwisów i jest niepowtarzalnym miejscem, pełnym atrakcji, gdzie rządzą małe i duże huncwoty w towarzystwie zawadiackich Ancystworów.

Ancymondo oznacza świat urwisów i jest niepowtarzalnym miejscem, pełnym atrakcji, gdzie rządzą małe i duże huncwoty w towarzystwie zawadiackich Ancystworów.

Opracowując kompleksowy projekt identyfikacji wizualnej figlostrefy, skoncentrowaliśmy się na stworzeniu interesującego dla odbiorcy w każdym wieku, przyjaznego konceptu wizualnego, którego elementy z łatwością można aplikować na rozmaite nośniki.

Projektując materiały promocyjno-informacyjne oraz gadżety na potrzeby marki, zadbaliśmy o najdrobniejsze szczegóły implementacji, aby były one atrakcyjne dla maluchów oraz dorosłych gości sali zabaw.

W ramach systemu identyfikacji wizualnej to Ancystwory towarzyszą nam w drodze do figlostrefy na terenie Stacji Nowa Gdynia.

Odpowiadając za wprowadzenie nowej marki na rynek, przygotowaliśmy kampanie reklamowe, informujące mieszkańców Łodzi i regionu o nowym, niezwykłym miejscu na mapie miasta.

Opracowaliśmy również styl wizualny strony www oraz komunikację marki w mediach społecznościowych.

Dla dalszego spójnego rozwijania identyfikacji wizualnej został przygotowany brand manual opisujący podstawowe zasady tworzenia komunikatów marki.

Referencje

Składamy szczere słowa uznania i wdzięczności za pomoc w kompleksowej pracy nad nową marką i jej wprowadzeniem na rynek. W okresie kilku miesięcy ścisłej współpracy, agencja wsłuchiwała się w nasze potrzeby, realizowała projekt na czas, lub przed czasem, wykazała się inicjatywą i multidyscyplinarnym podejściem do tematu.


Marcin Ciupa
Wiceprezes Zarządu
Następny projekt
Żak Szkoły
Sprawdza się w praktyce

Koszyk

Zamknij