Pobierz mini-poradnik
Odkryj top trzy największe błędy brandingu
Sprawdź, czy też je popełniasz i naucz się rozpoznawać dobry design! Pobierz nasz darmowy PDF i przekonaj się sam.
Treści zawarte w tym bezpłatnym e-booku stanowią pierwszy element edukacji wizualnej każdego eksperta marketingu i wszystkich osób zainteresowanych designem lub budowaniem rozpoznawalnej marki.
We współpracy z naszymi Klientami zaczynamy właśnie od podzielenia się wiedzą, jak budować systemy identyfikacji. Bezpłatny ebook stanowi do tego idealne wprowadzenie.
Głęboko wierzymy, że właśnie aktualna wiedza psychologiczna, marketingowa i projektowa jest motorem rozwoju każdej marki, szczególnie jeśli czeka ją branding, rebranding lub refreshing.
Co znajdziesz w środku?
Oto bezpłatny ebook, w którym szczegółowo omawiamy trzy fałszywe przekonania w obszarze brandingu. Powinien je poznać każdy ekspert marketingu, ponieważ hamują one rozwój każdej marki. Jesteśmy pewni, że jeśli tylko sumiennie wykonasz zawarte w nim ćwiczenia, zyskasz praktyczne spojrzenie na to, jak dobry i mądry design wznosi marki na wyższy poziom.
To specjalnie dobrana esencja TOP 3 NAJWIĘKSZYCH BŁĘDÓW, których świadomość pomoże Ci oceniać jakość identyfikacji wizualnej, uwrażliwi na najczęściej powtarzane
i najgłębiej zakorzenione marketingowe mity i pozwoli uniknąć następujących pułapek:
Mit 1 — Logo jest sercem identyfikacji wizualnej
Mit 2 — Kolor jest ważnym aktywem marki
Mit 3 — Potrzebny nam chwytliwy slogan
Dziś o procesach percepcji i o tym, jak konsumenci wchodzą w relacje z markami wiemy dużo więcej. Niestety powyższe mity po dziś dzień funkcjonują w naszej branży. Najwyższy czas zacząć je obalać!
Stąd do prezentu dołączyliśmy też bezpłatną serię maili, które poszerzą Twoją świadomość w obszarze brand design. Jeśli zarządzasz marką, jesteś liderem współodpowiedzialnym za wizerunek firmy lub zawodowo związany jesteś
z brandingiem to… ten materiał jest dla Ciebie obowiązkowy!
Dzięki e-bookowi i zawartym w nim ćwiczeniach:
- Przekonasz się, czy nie popełniasz najpopularniejszych błędów brandingu
- Dowiesz się czym jest i jak samodzielnie wykonać test „zakrytego logo”
- Wzniesiesz swoją brandingową wiedzę na kolejny, wyższy poziom
- Przygotujesz się do oceny jakościowej prezentowanego brandingu
- Zaskoczysz swój zespół doskonałym przygotowaniem merytorycznym
- Nauczysz się jak przebiega sekwencja rozpoznawania znaków
- Poznasz najsilniejsze aktywa marki (i nie ma wśród nich koloru!)
- Uzyskasz wiedzę czym jest i czym nie jest tzw. design system
- Zrozumiesz się kiedy budżet na branding jest po prostu marnotrawiony