Rainbow Tours
ZAKRES PRAC:
naming, projekt logo, krój firmowy, system identyfikacji wizualnej, projekt katalogów, brand manual
Czołowy touroperator w Polsce – marka o kultowym charakterze, od ponad 25 lat uwielbiana za różnorodność, egzotykę i chwalona za zgodność oferty z jej realizacją.
Zadanie jakie postawiono przed agencją to odświeżenie znaku i wizerunku firmy, tak by powstał nowoczesny i elastyczny system odzwierciedlający różnorodność
oferty, przy jednoczesnym zachowaniu radosnego i wakacyjnego charakteru marki.
dowiedz
się więcej o projekcie +
Zmianie uległa także jej nazwa - skrócona do samodzielnego RAINBOW korzystniej funkcjonującego również w logotypie. Awatarem marki uczyniliśmy eRkę, która pracuje jako sygnet, jednocześnie stanowiąc punkt wyjścia dla systemu identyfikacji. W eRkę wpisać można slogan, element charakterystyczny dla danej destynacji lub stworzyć na jej podstawie nowe logo submarki RAINBOW. Witryna internetowa została przeniesiona na nowy, najprostszy z możliwych adres www.r.pl
Dedykowany krój pisma jest dopełnieniem nowego wizerunku firmy. Projekt kroju został oparty na nowym sygnecie marki – literze R.
Krój Rainbow to jednoelementowe bezszeryfowe pismo o ciepłym i przyjaznym rysunku oraz solidnej budowie liter z zaokrąglonymi zwieńczeniami kresek. Rodzina pism Rainbow obejmuje trzy odmiany: przyciągającą uwagę odmianę Display, która stanowi podstawę logotypu RAINBOW oraz jest stosowana do krótkich napisów oraz dziełowe odmiany Regular i Bold używane w dłuższych pasażach tekstu.
Do zakresu opracowania należało również zaprojektowanie nowej struktury oraz szaty graficznej katalogów wycieczkowych.
Figloklub to oferta Rainbow dla rodzin z dziećmi. Wyselekcjonowane hotele, doświadczeni animatorzy i bogaty program animacji w języku polskim służą rozwijaniu dziecięcych pasji, talentów i umiejętności.
Polska Strefa to jedyna oferowana w Polsce idea wakacyjnej wioski, która dzięki szerokiemu wachlarzowi atrakcji pozwala na spędzenie czasu w doskonałej polskiej atmosferze za granicą.
Wdrażanie nowego brandingu rozpoczęto od środka organizacji, stopniowo wyprowadzając je na zewnątrz.
dowiedz
się więcej o projekcie +
W komunikacji wewnętrznej, w kierunku pracowników (pilotów, agentów i rezydentów przebywających na całym świecie) wykorzystane zostały handout informujący i opisujący zmiany, a także film ukazujący idee stojące za opracowaną strategią identyfikacji marki.