O firmie

Projektujemy grafikę użytkową, specjalizujemy się w brandingu oraz identyfikacji wizualnej. Naszą filozofię definiujemy hasłem „mądry i dobry design, na korzyść marki”. Wierzymy, że kreowanie wizerunku to proces wymagający doświadczenia, czasu, intuicji, odpowiedniego podejścia i wzajemnego zaufania wszystkich stron biorących udział w projekcie.

Założycielem i dyrektorem kreatywnym agencji jest Tomasz Politański, z wykształcenia projektant graficzny, jak i form przemysłowych. Na swojej drodze pokonał wszystkie możliwe szczeble kariery: grafik, in-house designer, dyrektor artystyczny. Wypracował własne metody współpracy na linii agencja-klient, w której zamawiający szczególnie cenią sobie możliwość wymiany opinii z osobą o wykształceniu artystycznym, biorącą osobistą odpowiedzialność za finalny efekt realizacji projektu. Otacza się ludźmi o wysokich i różnorodnych kompetencjach w obszarze typografii, projektowania graficznego, interactive i architektury. Tak powstaje interdyscyplinarny zespół kreatywny, dzięki któremu agencja jest w stanie sprostać ambitnym projektom brandingowym. Wspólnie i na korzyść Klienta proponujemy rozwiązania kreatywne zarówno dla międzynarodowych koncernów, małych i średnich przedsiębiorstw, lokalnych marek lub organizacji non-profit.

„Nowa szkoła” oznacza także możliwość bezpośredniej współpracy agencji w tworzeniu strategii i planu działań marki, obecność kreatywnych na badaniach fokusowych, aktywny udział w każdym etapie wdrażania projektu – już podczas pierwszych rozmów klient zyskuje pewność, że koncepty są wykonalne oraz będą realizowane przez autorów pomysłu, których można rozliczyć z efektu.

Justyna Buczek w agencji pełni rolę konsultanta, stratega. Odpowiedzialna za briefing, research i dobre zrozumienie potrzeb marki. Z wykształcenia filolog, włada biegle czterema językami obcymi. Prowadzi warsztaty dla działów marketingu, a także szkolenia otwarte o tematyce brandingu, kreowania marki i projektowania systemów identyfikacji wizualnej. Zawsze proponuje rozwiązania możliwe do natychmiastowego zastosowania, jednocześnie zdaje sobie sprawę, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria.

Podczas współpracy jesteśmy ciekawi marek naszych Klientów. Zadajemy sporo pytań, tak by jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby. Jesteśmy pewni swoich kompetencji, ale wiemy, że tylko w połowie decydują one o sukcesie. Równie ważne jest to, w jaki sposób wykorzystamy kapitał doświadczenia i intuicję naszego Klienta. Styl naszej pracy zakłada przy tym pełne partnerstwo – nie narzucamy swojego punktu widzenia, ale nie zrezygnujemy z najwyższej jakości projektowania.

Wiemy, że długotrwały efekt można osiągnąć jedynie za pomocą designu mądrego i dobrego. Nasze prace cechuje idea wizualnej czystości, poprawności, spójności. Poprzeczka kładziona jest zawsze wysoko, jednakże zawsze skupiamy się na osiągnięciu rezultatu trafiającego w potrzeby marki. W naturze naszego zespołu leży samodzielność i inicjatywa – co doceniają zleceniodawcy i nierzadko podkreślają w swoich referencjach.