Perform Brand Design

Koszyk

Jak skutecznie rozwijać swoją markę? Zapoznaj się z rozwiązaniami naszych ekspertów!

  • Co to jest branding?

    Branding jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym i jedyną siłą, która zapewnia biznesom niezahamowany wzrost. Branding nie jest w istocie wysoko skomplikowaną ideą.

  • Pozycjonowanie i strategia marki – czy to naprawdę to samo?

    Pojęcia „pozycjonowania marki” i „strategii marki” są często używane zamiennie. Aby rozwiać to zamieszanie, przekonaj się raz a dobrze, czym dokładnie się różnią i gdzie znajdują się ich punkty wspólne.

  • Ile wart jest branding? I kiedy oczekiwać zwrotu?

    Silna marka może generować nadzwyczajne zyski w swojej branży i umożliwia narzucanie coraz wyższych marż. Co więcej, ten proces jest całkowicie przewidywalny i możliwy do zaplanowania!

  • Jak zaprojektować dobre logo?

    O tym, jak wygląda dobry znak, mówi się często. Jednocześnie nie każdy potrafi rzetelnie ocenić jego potencjał wizualny. Zapoznaj się z teorią, wyłożoną jak na dłoni i dowiedz się jak ocenić poprawność logo!

  • Nazwa marki — krótki przewodnik

    Niezależnie od tego, czy zakładasz nową spółkę, czy rozszerzasz istniejące portfolio produktów lub usług, w końcu pojawi się pomysł na markę. I w pierwszej kolejności zaczniesz potrzebować… dobrej nazwy!

  • Rebranding – co to jest i jak go przeprowadzić?

    Być może chodzi o poprawę wizerunku w oczach odbiorców, być może o zmianę pozycjonowania. Rebranding to wielowymiarowy proces – dowiedz się jak uniknąć najczęstszych błędów procesu!

  • A jak autentyczność. O marce Häagen-Dazs.

    Poznaj sekrety udanych rebrandingów, ucząc się z historii znanych marek. Jak przeprowadzać refreshing nie zatracając tego, co w marce pokochali klienci? Oto lekcje, jakich udzielają nam luksusowe lody!

  • Buduj wystawalność albo zgiń!

    Czy marce może przytrafić się coś lepszego niż silne wyróżnienie? Co właściwie decyduje o tym, że konsument wybiera właśnie tę markę, a nie inną? To nigdy nie jest przypadek, tu chodzi o brand salience!

  • Kiedy warto inwestować we własnego „brand hero”?

    Dodatek emocjonalny do marki wydaje się doskonałą strategią uzupełniającą zewnętrzną komunikację firmy. Jak zaplanować maskotkę marki, aby została dobrze przyjęta i wzmacniała nasz biznes?

  • Klient kwaśny jak ocet. O niezadowoleniu klientów

    Odmowa klienta lub wybór innej marki to nic innego, jak twarde NIE dla Twojej oferty. To zawsze boli. Spróbuj zatem dostroić komunikację tak, by nie dawać malkontentom szansy na odrzucanie Twojej marki!

  • Marka może być trendy, ale trend nie będzie marką

    Big Idea to swoisty filtr w podejmowaniu decyzji biznesowych pomagający określić, czy dana aktywność prowadzi nas do celu i wzmacnia markę, czy sprowadza na mielizny i daje sprzeczne komunikaty.

Koszyk

Zamknij