Referencje

Agencja trafiła w potrzeby i oczekiwania gestorów centrum handlowo-usługowego w tempie błyskawicznym. Powstał znak i modułowy charakter identyfikacji, z którego jesteśmy naprawdę zadowoleni. PBD to ludzie kontaktowi i elastyczni. Dlatego rekomendując agencję mogę zagwarantować, że polecam sprawdzonego i niezawodnego dostawcę usług kreatywnych.

Andrzej Nizio
Prezes Zarządu
Nizio Development One Sp. z o. o.

Po raz trzeci agencja zaskoczyła nas pozytywnie, gdy odmówiła współpracy naszej bezpośredniej konkurencji. Właściciel firmy poinformował mnie o prowadzonych rozmowach i uszanował fakt, że rzeczywiście zupełnie nie było to nam na rękę. PBD to ludzie wyznający wartości, które również my cenimy wysoko - inwencję, lojalność i profesjonalizm.

Marcin Dudek
Członek Zarządu
Accen Fall Arrest Sp. z o.o.

Ku naszemu pozytywnemu zaskoczeniu, zespół PBD już podczas pierwszych rozmów zaproponował nam ścieżki użytkownika, które zostały stworzone zgodnie z wytycznymi systemów operacyjnych oraz każdy element miał swoje uzasadnienie. Projekt został gruntownie przebadany na grupie docelowej, co potwierdza skuteczność studia.

Patrick Rogalski
Prezes Zarządu
New Global Date Sp. z o.o.

Poprzez niniejszy list referencyjny chciałabym podziękować pracownikom agencji za zaangażowanie, trud włożony w prace, doradztwo i zrozumienie naszych potrzeb. Współpraca z Wami jest prawdziwie inspirująca! Dlatego z ogromną przyjemnością polecam PBD jako sprawnego partnera, któremu warto powierzyć prace nad wizerunkiem firmy, produktu lub usługi.

Karolina Bartoszek
Prezes Zarządu
epruf S.A.

Naszą współpracę śmiało nazywam sukcesem. Nie minął rok odkąd zmieniliśmy znak, a już nie mogę sobie wyobrazić powrotu do poprzedniej identyfikacji i z trudem przychodzi mi myślenie, że kiedyś wyglądaliśmy zupełnie inaczej. Brawa dla całego zespołu! Polecam usługi firmy Politański Brand Design jako partnera na polu kreowania wizerunku marki.

Grzegorz Baszczyński
Prezes Zarządu
Rainbow Tours S.A.

Owocem naszej współpracy było nie tylko pomyślne wprowadzenie nowej marki na rynek, ale zajęcie jednego z czołowych miejsc wśród polskich galerii sztuki. Wielką zaletą jest niezwykła elastyczność, rzetelność i świetna komunikacja z pracownikami firmy, możliwość spotkań, rozmów definiujących potrzeby i szkoleń.

Krzysztof Fabijański
właściciel
Galeria Stalowa

Work has included the development of the journal's logo, branding usage guidelines and conceptual refinements to the website. All the times he has proven efficient, focused on outcomes, and easy to communicate with.

Shane COUGHLAN
Business Development Manager
IFOSS

Współpraca z firmą odbywała się sprawnie, terminowo i pomyślnie. Całość prac została wykonana starannie i estetycznie. Na uwagę zasługuje również fakt osobistego zaangażowania w projekt pracowników firmy Politański Design oraz pozytywna opinia, którą cieszy się firma na rynku agencji segmentu "brand design".

Mirosław Nizio
Dyrektor
Nizio Design International

Zlecając opracowanie identyfikacji wizualnej marki otrzymaliśmy nie tylko spójne, ale i funkcjonalne rozwiązanie kreatywne. Praca Studia niewątpliwie miała wpływ na fakt, że sklep internetowy Groshki.pl został uznany w roku 2012 za jeden z trzech najlepszych sklepów internetowych w branży mody, według jurorów 9. edycji konkursu Fashion Website Awards.

Klaudia Getka-Dominiak
Właściciel
Groshki

Po dłuższym okresie poszukiwań, odnaleźliśmy partnera kreatywnego, który poprzez projekty graficzne jest w stanie odpowiedzieć na nasze potrzeby. Agencję cechuje troska o jakość projektów i ich implementacji, szczere i pozytywne podejście do współpracy oraz trafione w dziesiątkę doradztwo.

Agnieszka Sobkiewicz
Menadżer ds. Rozwoju
Salve Medica