O firmie

Projektujemy grafikę użytkową, specjalizujemy się w brandingu oraz identyfikacji wizualnej. Naszą filozofię definiujemy hasłem „mądry i dobry design, na korzyść marki”. Wierzymy, że kreowanie wizerunku to proces wymagający doświadczenia, czasu, intuicji, odpowiedniego podejścia i wzajemnego zaufania wszystkich stron biorących udział w projekcie.

Założycielem i dyrektorem kreatywnym agencji jest Tomasz Politański, z wykształcenia projektant graficzny, jak i form przemysłowych. Na swojej drodze pokonał wszystkie możliwe szczeble kariery: grafik, in-house designer, dyrektor artystyczny. Wypracował własne metody współpracy na linii agencja-klient, w której zamawiający szczególnie cenią sobie możliwość wymiany opinii z osobą o wykształceniu artystycznym, biorącą osobistą odpowiedzialność za finalny efekt realizacji projektu. Otacza się ludźmi o wysokich i różnorodnych kompetencjach w obszarze typografii, projektowania graficznego, interactive i architektury. Tak powstaje interdyscyplinarny zespół kreatywny, dzięki któremu agencja jest w stanie sprostać ambitnym projektom brandingowym. Wspólnie i na korzyść Klienta proponujemy rozwiązania kreatywne zarówno dla międzynarodowych koncernów, małych i średnich przedsiębiorstw, lokalnych marek lub organizacji non-profit.

„Nowa szkoła” oznacza także możliwość bezpośredniej współpracy agencji w tworzeniu strategii i planu działań marki, obecność kreatywnych na badaniach fokusowych, aktywny udział w każdym etapie wdrażania projektu – już podczas pierwszych rozmów klient zyskuje pewność, że koncepty są wykonalne oraz będą realizowane przez autorów pomysłu, których można rozliczyć z efektu.

Podczas współpracy jesteśmy ciekawi marek naszych Klientów. Zadajemy sporo pytań, tak by jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby. Jesteśmy pewni swoich kompetencji, ale wiemy, że tylko w połowie decydują one o sukcesie. Równie ważne jest to, w jaki sposób wykorzystamy kapitał doświadczenia i intuicję naszego Klienta. Styl naszej pracy zakłada przy tym pełne partnerstwo – nie narzucamy swojego punktu widzenia, ale nie zrezygnujemy z najwyższej jakości projektowania.

Wiemy, że długotrwały efekt można osiągnąć jedynie za pomocą designu mądrego i dobrego. Nasze prace cechuje idea wizualnej czystości, poprawności, spójności. Poprzeczka kładziona jest zawsze wysoko, jednakże zawsze skupiamy się na osiągnięciu rezultatu trafiającego w potrzeby marki. W naturze naszego zespołu leży samodzielność i inicjatywa – co doceniają zleceniodawcy i nierzadko podkreślają w swoich referencjach.