THM

W ofercie marki znajduje się bogaty wybór części zamiennych i akcesoriów do ciągników, maszyn rolniczych oraz samochodów ciężarowych produkcji krajowej jak i zagranicznej. THM to przede wszystkim jakościowe produkty, konkurujące z asortymentem największych graczy na rynku europejskim. Gama produktowa obejmuje ponad milion części, dzięki czemu marka jest w stanie odpowiedzieć na niemalże wszystkie potrzeby swoich klientów.

  • Data: 2014-2015
  • Klient: Techmot Sp. z o.o.
  • Marka: THM
  • Branża: motoryzacja
  • Zakres prac: strategia wizerunku marki, lifting logo, identyfikacja wizualna, linia opakowań

Opis przypadku

Marką THM oznaczamy produkty specjalistycznego użytku, należące do kategorii culture-free. Dlatego podczas prac nad wizerunkiem marki na rynku międzynarodowym, obrano strategię standaryzacyjną. Oznacza ona, że szata graficzna wszystkich materiałów zostanie ujednolicona wizualnie z jednoczesnym zachowaniem akcentów narodowych rynków, na jaki trafi produkt, takich jak flaga narodowa danego kraju, nazwa produktu i hasło marki w stosowanym regionalnie języku.