Safecontrol

ZAKRES PRAC:
strategia marki, projekt logo, system identyfikacji wizualnej, strona www, refreshing kampanii społecznej

Firma Diversey, należąca do korporacji Sealed Air, jest globalnym liderem w zakresie kompleksowych rozwiązań związanych z czystością i higieną środowiska pracy oraz bezpieczeństwem produkcji żywności.

W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim firma prowadzi projekt wsparcia modernizacji i optymalizacji własnej sieci dystrybucji umożliwiający rozwój swoich partnerów.

dowiedz się więcej o projekcie +

Celem strategicznym Projektu było stworzenie spójnego systemu powiązań kooperacyjnych dystrybutorów marki Diversey gwarantującego ich stabilny rozwój, wysoką jakość usług oraz postęp innowacyjnych rozwiązań rynkowych. Ze względu na charakter dawnej sieci dystrybucji (wiele niezależnych firm) zaplanowano powiązać je wspólnym celem biznesowym (rozwój marki Diversey) w ramach nowej marki integrującej Safecontrol (umbrella brand) która umożliwia synchronizację działań i spójny wizerunek marki Diversey w obecnej sieci dystrybucji.

W ramach Projektu powstały również dwie linie piktogramów na potrzeby materiałów promocyjno-informacyjnych, a także platformy sprzedażowej B2B.

W zakresie obsługi typu BRAND CARE opracowaliśmy koncepcję oraz layout informatora dotyczącego zasad BHP.

Kolejnym elementem opracowania było odświeżenie wizerunku kampanii "Biała Lilia", której gestorem jest Diversey.

dowiedz się więcej o projekcie +

Głównym celem Kampanii jest poprawa standardów higienicznych w restauracjach, kawiarniach i innych punktach gastronomicznych. Celem równorzędnym jest pomoc ze strony ekspertów z firmy Diversey i pracowników Higma Service w dostosowaniu procesów produkcji żywności do wymogów prawa polskiego i unijnego, zwłaszcza w oparciu o wymogi systemu HACCP. Restauracje, które przejdą pozytywnie audyt, otrzymają certyfikat potwierdzający gwarancję bezpiecznych usług. Kampania działa w oparciu o audyty i honorowanie certyfikatami. Instytucje, które nie spełniają określonych standardów mogą liczyć na szczegółowe raporty pozwalające efektywnie poprawić poziom higieny w danej placówce. Gestorzy marki pracują, aby oznaczenie przy drzwiach lub certyfikat w widocznym miejscu stały się symbolem jakości danej restauracji oraz synonimem bezpieczeństwa oferowanych posiłków.

Referencje

Otrzymaliśmy silne wsparcie merytoryczne w zakresie kreowania wizerunku [...]. Firmę możemy polecić jako solidnego, terminowego, doświadczonego i kreatywnego partnera w zakresie projektowania graficznego.

Wojciech Mirosław
Prezes Zarządu, Safecontrol Sp. z o.o.