N1 PARK

Nowoczesny i funkcjonalny kompleks usługowo-handlowy w Biłgoraju został wybudowany z myślą o zrewitalizowaniu otaczającej go przestrzeni. N1Park stanowi impuls dla rozwoju całego miasta – stwarza miejsca pracy i stanowi jedyne takie miejsce w regionie, gdzie można dobrze zjeść i kompleksowo zaspokoić wszelkie potrzeby zakupowe. Poprzez żywy, kolorowy i wyrazisty system identyfikacji marka nawiązuje także do charakteru Biłgoraja jako miasta otwartego, ale o silnym poczuciu tożsamości.

  • Data: 2016
  • Klient: NDO Sp. z o.o.
  • Marka: N1 PARK
  • Branża: Retail
  • Zakres prac: projekt logo, system identyfikacji wizualnej, strona www

opis przypadku

Celem inwestora jest stworzenie największego centrum handlowego w regionie. Dla mieszkańców Biłgoraja i okolic, N1Park ma stać się miejscem popularnym i lubianym, odwiedzanym przynajmniej dwa razy w miesiącu. Nowoczesna architektura oraz system identyfikacji wizualnej zostały zaplanowane tak, by podkreślić wkład jaki obiekt wniesie w życie najbliższego otoczenia. N1Park to nowe miejsca pracy, strefa przyjazna rodzinom, centralny punkt spotkań, rozrywki i wspólnie spędzanego czasu.

rozwiązanie

Modułowy charakter systemu, czyste kolory stosowane jako tło dla zdjęć postaci oraz przyjazny charakter ikon konotują ciepło, ruch i energię jaką wypełnia się każdego dnia przestrzeń centrum handlowego. Logotyp posiada prostą i klarowną konstrukcję. W podstawowej wersji znaku wyróżnia się układ N1 o sygnetowym charakterze dopełniony przez PARK. Budowa znaków jest oparta na koncepcji bezszeryfowego, jednoelementowego kroju pisma. Proporcje liter są stosunkowo wąskie, co pozwoliło dostosować je do modułowej koncepcji graficznego rozwiązania identyfikacji wizualnej oraz znaleźć względną harmonię świateł międzyliterowych w słowie PARK. Litery P oraz R mają okrągłe brzuszki – dzięki temu znaku nie jest techniczny, lecz pozostaje jednocześnie silny i przyjazny w odbiorze.

Dzięki modułom system można zastosować w praktycznie dowolnym formacie komunikatu reklamowego. Kolory są żywe i dodają identyfikacji familijnego charakteru.

Agencja trafiła w potrzeby i oczekiwania gestorów centrum handlowo-usługowego w tempie błyskawicznym. Powstał znak i modułowy charakter identyfikacji, z którego jesteśmy naprawdę zadowoleni. PBD to ludzie kontaktowi i elastyczni. Dlatego rekomendując agencję mogę zagwarantować, że polecam sprawdzonego i niezawodnego dostawcę usług kreatywnych.

Andrzej Nizio Prezes Zarządu, Nizio Development One Sp. z o. o.