MIESZKO JUNIOR

ZAKRES PRAC:
warsztaty strategii marki, strategia komunikacji marki, naming, brand hero, linia opakowań

Nowa marka MIESZKO S.A., producenta czekoladowych słodyczy. Dedykowana przede wszystkim najmłodszym, koncentruje się na radości, swobodzie oraz dzieleniu się.

Mieszko Junior kreuje unikalne i innowacyjne produkty, próbując zaspokoić potrzeby współczesnego małego człowieka, pobudzając jednocześnie jego wyobraźnię oraz poszerzając jego wiedzę o kosmosie.

dowiedz się więcej o projekcie +

Mieszko Junior to nie tylko pyszne słodycze, ale także metafora kosmicznej podróży. Na potrzeby marki opracowany został jej świat, rozbudzający dziecięcą wyobraźnię. Wykreowane postaci brand heroes to gromada sympatycznych, lewitujących w kosmosie zwierzaków, dzielących się z najmłodszymi swoją fantazją oraz wiedzą o kosmosie. Linia niebanalnych opakowań z bohaterami marki wyróżnia produkt i czyni go bardziej atrakcyjnym dla dziecka.

Brand heroes towarzyszą dzieciom na każdym kroku ich kosmicznej podróży, pojawiają się na owijkach pojedynczych cukierków oraz na opakowaniach zbiorczych. Prawdziwe konstelacje gwiazd na owijkach słodyczy są dodatkowym elementem edukacyjnym.

Podstawowa linia słodyczy została rozwinięta o opakowania kilogramowe na potrzeby sprzedaży hurtowej oraz na wagę.

Warsztaty komunikacji marki podsumowane zostały w postaci przewodnika prezentującego praktyczne przykłady jak rozwijać świat Mieszko Junior.

dowiedz się więcej o projekcie +

Dokument wprowadza czytelników w świat marki i wyjaśnia zasady budowania komunikatów dla grupy docelowej. Forma dokumentu ma charakter książeczki dla dzieci, oddając specyfikę produktu adresowanego do najmłodszych.

Referencje

Pragnę polecić usługi Politański Brand Design jako jednej z najlepiej przeze mnie ocenianych firm projektujących systemy identyfikacji wizualnej i opakowania. (...) W efekcie naszej współpracy powstał inspirujący świat marki Mieszko Junior, który w mojej ocenie stanowi kompletną bazę aktywizującą brand managerów do dalszych działań kreowania marki, a PBD stał się stałym partnerem, z którym z przyjemnością realizujemy kolejne wyzwania naszych marek.

Mirosława Ekiert-Stroka
Brand Manager, MIESZKO S.A.