Mieszko Junior

Mieszko Junior jest nową marką MIESZKO S.A., producenta czekoladowych słodyczy. Dedykowana przede wszystkim najmłodszym, marka koncentruje się na radości, swobodzie oraz dzieleniu się. Mieszko Junior kreuje unikalne i innowacyjne produkty, próbując zaspokoić potrzeby współczesnego małego człowieka, pobudzając jednocześnie jego wyobraźnię oraz poszerzając jego wiedzę o kosmosie.

  • Klient: MIESZKO S.A.
  • Marka: Mieszko Junior
  • Branża: FMCG
  • Zakres prac: naming, projekt logo, warsztaty strategii marki, strategia komunikacji marki, brand hero, linia opakowań

Opis przypadku

Mieszko Junior to nie tylko pyszne słodycze, ale także metafora kosmicznej podróży. Na potrzeby marki opracowany został jej świat, rozbudzający dziecięcą wyobraźnię. Stworzone postaci brand heroes są gromadą sympatycznych, lewitujących w kosmosie zwierzaków, dzielących się z najmłodszymi swoją fantazją oraz wiedzą o kosmosie. Linia niebanalnych opakowań z bohaterami marki wyróżnia produkt i czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla dziecka.

Podstawowa linia słodyczy została rozwinięta o opakowania kilogramowe na potrzeby sprzedaży hurtowej oraz na wagę.

Warsztaty komunikacji marki podsumowane zostały w postaci przewodnika prezentującego praktyczne przykłady jak rozwijać świat Mieszko Junior. Dokument wprowadza czytelników w świat marki i wyjaśnia zasady budowania komunikatów dla grupy docelowej. Forma dokumentu ma charakter książeczki dla dzieci, oddając specyfikę produktu adresowanego do najmłodszych.

Brand heroes towarzyszą dzieciom na każdym kroku ich kosmicznej podróży, pojawiając się na owijkach pojedynczych cukierków oraz na opakowaniach zbiorczych. Prawdziwe konstelacje gwiazd na owijkach słodyczy są dodatkowym elementem edukacyjnym.

Pragnę polecić usługi Politański Brand Design jako jednej z najlepiej przez mnie ocenianych firm projektujących systemy identyfikacji wizualnej i opakowania. (...) W efekcie naszej współpracy powstał inspirujący świat marki Mieszko Junior, który w mojej ocenie stanowi kompletną bazę aktywizującą brand managerów do dalszych działań kreowania marki, a PBD stał się stałym partnerem, z którym z przyjemnością realizujemy kolejne wyzwania naszych marek.

Mirosława Ekiert-Stroka Brand Manager, MIESZKO S.A.