Groshki

Groshki to marka sklepu internetowego o profilu ubranek dziecięcych wyselekcjonowanych holenderskich i brytyjskich marek. Portfolio produktowe sklepu to marki, które oferują ubranka w unikalnym stylu, dobrze zaprojektowane, z naturalnych materiałów, o niestandardowych wzorach i kolorystyce. Jednocześnie ubranka pozostają dziecięce i z fantazją.

  • Data: 2012
  • Klient: Groshki
  • Marka: Groshki
  • Branża: moda
  • Zakres prac: projekt logo, zarys identyfikacji wizualnej, projekt graficzny sklepu www

Opis przypadku

Oferta sklepu groshki.pl skierowana jest do dzieci rodziców ceniących design i estetykę, znających modę, ale i mających do niej zdrowy dystans, świadomie wybierających z szerokiej oferty. Zadaniem agencji było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej w nurcie urban chic - dziecięcej mody alternatywnej, która pozwoli marce wyróżnić się na tle masowej produkcji ubranek.

Wiele zabiegów graficznych komunikuje, że marka dedykowana jest dzieciom: wybrany font symuluje odręczny styl pisma młodej osoby; charakter ilustracyjny odnosi się do wykrojników krawieckich i obrazków z kolorowanek; poszarpana linia ilustracji nawiązuje do stylu rysunków kredkami świecowymi.

Zlecając opracowanie identyfikacji wizualnej marki otrzymaliśmy nie tylko spójne, ale i funkcjonalne rozwiązanie kreatywne. Praca Studia niewątpliwie miała wpływ na fakt, że sklep internetowy Groshki.pl został uznany w roku 2012 za jeden z trzech najlepszych sklepów internetowych w branży mody, według jurorów 9. edycji konkursu Fashion Website Awards.

Klaudia Getka-Dominiak Właściciel, Groshki