epruf

Firma działa w sektorze usług b2b, dostarcza techniczne rozwiązania integrujące systemy aptek z podmiotami zewnętrznymi. Epruf oferuje know-how oraz posiada unikalną na polskim rynku, pełną wiedzę na temat zachowania klienta aptecznego. Za każdym razem dopasowuje swoją ofertę do aktualnej sytuacji rynkowej i specyfiki branży farmaceutycznej.

  • Data: 2015
  • Klient: epruf s.a.
  • Marka: epruf
  • Branża: farmacja
  • Zakres prac: projekt logo, system identyfikacji wizualnej, strona www

opis przypadku

Marka epruf to przede wszystkim zasoby analityczne, wiedza i doświadczenie, które pozwalają firmie nie tylko wyjść naprzeciw potrzebom klienta, ale często wyprzedzić jego oczekiwania. W związku z decyzją o przeniesieniu punktu ciężkości oferty z zarządzania relacjami na usługi analityczne i ubezpieczenia lekowe, zarząd zdecydował się na całościową zmianę identyfikacji wizualnej, która podkreśla obecną pozycję firmy w grupie i na rynku.

Logotyp opracowano na podstawie fontu Ubuntu. Między literę e i p znaku wpisany został plus. Plus to symbol matematyczny, konotujący addycję i stały wzrost. Plus interpretowany jest także jako krzyż – epruf to marka wyrosła na branży farmaceutycznej. Od początku należy do Pelion Healthcare Group i niezależnie od tego w jakim kierunku rozwinie ofertę – nie zapomni o swoich korzeniach. System identyfikacji jest pojemny i elastyczny. Na poszczególnych materiałach, zielone pole wychodzące z logo dopasowuje się do formatu nośnika i staje się tak obszerne, jak wymaga tego sytuacja.

Na akcydensach oraz materiałach informacyjnych zastosowaliśmy zdjęcia metaforyczne, przedstawiające przedmioty idealnie do siebie pasujące. Symbolizują one atrybuty marki epruf: kreatywność w doborze rozwiązań, komfort oraz bezpieczeństwo współpracy, usługi na miarę potrzeb, analityczne podejście oraz przemyślane strategie.

Infografiki bazują na wykorzystaniu zdjęć w skali szarości w zestawieniu z aplą oraz linearnymi elementami w odcieniach firmowej kolorystyki. Zdjęcia są wizualnie spójne z linią zdjęć metaforycznych. Jednak w trosce o jasny przekaz informacji w przypadku projektowania infografik, użyte przedmioty ujęte są dosłownie.

Na potrzeby komunikacji wewnętrznej została stworzona krótka prezentacja wyjaśniająca pracownikom epruf zmiany zachodzące w firmie.

Poprzez niniejszy list referencyjny chciałabym podziękować pracownikom agencji za zaangażowanie, trud włożony w prace, doradztwo i zrozumienie naszych potrzeb. Współpraca z Wami jest prawdziwie inspirująca! Dlatego z ogromną przyjemnością polecam PBD jako sprawnego partnera, któremu warto powierzyć prace nad wizerunkiem firmy, produktu lub usługi.

Karolina Bartoszek Prezes Zarządu, epruf S.A.