Eparence

Eparence to gama produktów dedykowanych skórze okolic oczu, dzięki którym twarz nabiera blasku, staje się rozświetlona i wyraźnie odmłodzona. Linia kosmetyków powstała z myślą o kobietach i mężczyznach szukających kremów dających rzeczywiste efekty, jednocześnie hypoalergicznych i bezpiecznych dla skóry wrażliwej. Marka debiutowała poprzez rynkową innowację łącząc najnowszą wiedzę technologiczną i naukową ze światem naturalnych składników aktywnych.

  • Data: 2014
  • Klient: Shisen Cosmetics Sp. z o. o.
  • Marka: Eparence
  • Branża: kosmetyka
  • Zakres prac: naming, projekt logo, projekt linii opakowań, strategia komunikacji. strona www

Opis przypadku

Eparence jest nową marką na polskim rynku, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji wrażliwej skóry okolic oczu. Produkty zawierają najbardziej zaawansowane składniki aktywne pochodzące z najlepszych światowych laboratoriów. Sekretem jest jednak ich procentowa zawartość. Markę od początku zaplanowano jako sub-premium.

Działanie, a także stosowanie kremu zostało pokazane za pomocą delikatnej, linearnej grafiki.

strona www

Gdy tylko pojawił się pomysł na nową markę kosmetyków, rozpoczęliśmy poszukiwania agencji kreatywnej, która będzie w stanie wyjść poza standardowe rozwiązania. Od chwili wprowadzenia na rynek marka zaczęła zbierać pochwały i ciepłe słowa. Gorąco rekomendujemy firmę jako kompetentnego i kreatywnego partnera w obszarze rozwoju nowego produktu i brandingu.

Katarzyna Unrug-Bielawska Prezes Zarządu, Shisen Cosmetic