PROGRAM 60+

ZAKRES PRAC:
lifting logo, architektura marki, system identyfikacji wizualnej, brand care

Na przestrzeni lat marka 60+ przekształciła się w ogólnopolską inicjatywę wspierającą osoby w podeszłym wieku, która angażuje w działania lekarzy, farmaceutów i firmy farmaceutyczne.

Decyzja o odświeżeniu systemu identyfikacji wizualnej zapadła w związku ze zmianą pozycjonowania oraz rozszerzeniem działań rynkowych marki. Prace poprzedziły poszukiwania dotyczące postrzegania świata przez osoby starsze.

dowiedz się więcej o projekcie +

Biorąc pod uwagę wyniki badań z dziedziny gerontologii i geriatrii, w szczególności dysfunkcje procesów percepcji, opracowano optymalne rozwiązanie ułatwiające kontakt z Programem 60+ osobom starszym: odpowiednie kroje pisma i ich kolorystyka, budowa tekstu i styl komunikacji, key visual odpowiadający potrzebom grupy wiekowej. Wszystkie materiały marketingowe dla marki projektowane są obecnie z myślą o osobach starszych (dobór informacji, kompozycja, kolorystyka, dobór krojów pisma i wielkość liter).

Dla Programu opracowaliśmy szereg broszur informacyjnych na temat prawidłowego stosowania i przeprowadzania terapii lekowych.

W zakresie usługi BRAND CARE dla Programu 60+ opracowaliśmy wizerunek kampanii informującej o możliwości wybrania tańszej terapii lekowej, raport podusmowujący działania marki oraz projekty strony www.

Referencje

Od firmy otrzymaliśmy również silne wsparcie merytoryczne w zakresie kreowania wizerunku. Obecnie korzystamy z usług firmy w sposób ciągły oraz planując przyszłe inwestycje wizerunkowe, bierzemy pod uwagę możliwość powierzenia firmie kolejnych zadań.

Piotr Trzeźwiński
Menedżer ds. Komunikacji i Marketingu, epruf S.A.