Nowa marka

Dobry i mądry design budzi zaufanie, co prowadzi do zdobycia akceptacji nabywców i wpływa na pozycję marki na rynku. Szczególnie w fazie wprowadzania na rynek i początkowego wzrostu liczy się oryginalne pozycjonowanie oraz wykształcenie unikatowego wizerunku firmy, produktu czy usługi.

Nowe marki walczą jakością i ceną, innowacją i wartością dodaną – nieocenione jest pierwsze wrażenie, jakim marka przekona nabywców do zapoznania się z jej ofertą. Dlatego warto dobrze wystartować. Z nami wyruszyły marki duże z rozmachem – takie jak Safecontrol z branży czystości, higieny i bezpieczeństwa pracy; marki piękne i niszowe – takie jak galeria sztuki Stalowa, wpisująca się w krajobraz nowej warszawskiej Pragi.
Marka to doświadczenie, które powstaje w kontakcie z firmą, produktem czy usługą. Jest ono efektem splotu emocji i logicznego myślenia. My dostarczamy spójną podstawę strategiczno-wizualną marki. Określamy najbardziej korzystne pozycjonowanie, definiujemy wartości i misję, wytyczamy strategię komunikacji.

Nasza oferta dla marek debiutujących to: