Marka w rozwoju

Dobry i mądry design potrafi umiejętnie podkreślić potencjał rozwijającej się firmy, produktu lub usługi. Aby utrzymać siłę marki, przedsiębiorstwa stale komunikują nabywcom jej atrybuty. Design, który nie nadąża za rozwojem brandu może wpłynąć na wizerunek, a co za tym idzie - także na wyniki finansowe firmy.

Marki, które zaczynają się inaczej pozycjonować, wymagają rewitalizacji. Kiedy przychodzi odpowiedni moment na zmiany? Gdy oferta się powiększa, a obietnice składane odbiorcom przestają być aktualne, gdy firma zmienia swój status lub debiutuje na giełdowym parkiecie. Odświeżenie tożsamości czeka również łączące się firmy oraz te, które nie zajmują się już jedynie tym, co robiły na początku swojej działalności. Marki w rozwoju mają jeden wspólny cel – chcą kształtować i wzmacniać szacunek w oczach nabywców, a konkurentom pokazać siłę i znakomitość. O tym, że warto pokazać się rynkowi od nowej, lepszej strony przekonały się wraz z nami firmy takie jak lider polskiej branży architektonicznej, Nizio Design International oraz międzynarodowy spedytor OMEGA CARGO, przekształcający się w grupę OCG, czy Rainbow – czołowy polski touroperator.

Nasza oferta dla marek debiutujących to: