Marka w kryzysie

Kiedy zaczynamy mówić o kryzysie w życiu marki? Gdy zarząd przeczuwa, że akcje firmy są niedoszacowane. Jej opakowanie przestało się wyróżniać albo konkurenci nagle zaczęli prezentować się lepiej, na dodatek ich sprzedaż rośnie. Rewitalizacja czeka również firmy, których działania marketingowe powoli przestają być spójne, a chciałyby komunikować, że są jedną globalną marką.

Klient chętniej wybiera marki o wiarygodnym wizerunku – dobry i mądry design sprawia, że marka opiera się kryzysowi. Wyższa wartość postrzegana pozwala na podniesienie cen, a nawet zwrócenie się ku nowym rynkom – obsługującym Klientów o zasobniejszych portfelach. Dlatego, kiedy rozwój biznesu spowalnia, warto zadać sobie kilka pytań. Czy odpowiednio eksponujemy wartości marki? Czy potrafimy nadążyć za dynamicznie ewoluującym otoczeniem? Jak dobrze znamy i rozumiemy potrzeby naszych odbiorców? Czy nasza strategia nie wymaga adaptacji do zmieniających się uwarunkowań mikro- i makrootoczenia? Jeżeli odpowiedź na choć jedno z tych pytań budzi wątpliwości, warto rozważyć nasze wsparcie. Skorzystały z niego między innymi firmy takie jak ePruf S. A. (Pelion Healthcare Group), spółka która zdecydowała się wzmocnić swoją pozycję rynkową marką 60+.

Nasza oferta dla marek debiutujących to: