Identyfikacja wizualna

Stosowanie systemu identyfikacji wizualnej prowadzi do zwiększenia wartości postrzeganej marki i pozwala wyróżnić się w otoczeniu branżowym. Identyfikacja to graficzne odbicie tożsamości marki, usługi lub produktu.

Dobra identyfikacja wyróżnia na tle konkurencji, współtworzy tożsamość marki i buduje jej niepowtarzalny charakter. System pozwala na utrzymanie spójności wizerunku. Na dedykowany „mądry i dobry design” decydują się najsilniejsi gracze z przyczyn oczywistych; średniej wielkości firmy konkurujące z rynkowymi potentatami pragnąc odbić cześć klientom swoim rywalom oraz ambitni debiutanci – świadomi, że dobre pierwsze wrażenie to kapitał na lata.

Proponujemy systemy wizualne oparte na dedykowanym stylu graficznym, który konsekwentnie stosowany buduje rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Identyfikacja wizualna składa się ze znaku, kolorystyki i liternictwa oraz systemu elementów graficznych zastosowanych na różnych nośnikach. To także proporcje i zasady projektowania, które sprawiają, że każdy kolejny materiał graficzny pozostaje estetyczny i spójny z pozostałymi.

Podobnie jak oferta produktowa, komunikacja marketingowa i biznes sam w sobie, także system wizualny marki musi ewoluować. Dlatego naszej naszym Klientom towarzyszymy tak długo jak wymaga tego sytuacja. Oferujemy obsługę agencyjną, proponujemy kompleksowe rozwiązania w obszarze architektury, marketingu zintegrowanego i custom publishing. Doradzamy w doborze podwykonawców, nie tylko tych zajmujących się produkcją seryjną, ale także i rzemieślników, parających się wysokiej klasy rękodziełem.

Opracowanie tożsamości marki i wymaga podejścia kompleksowego. Jeśli poszukują Państwo partnera kreatywnego, który bierze odpowiedzialność za projekt zarówno pod względem strategii jak i kreacji, zapraszamy do kontaktu.