Kreujemy wizerunek marki w oparciu o zdefiniowanie jej potrzeb. Zaczynamy od poszukiwań prowadzących do lepszego zrozumienia jej sytuacji i odbiorców. Proponujemy strategię, na podstawie której realizujemy długofalowe działania w obszarze projektowania graficznego, custom publishing i małej architektury.

Nowa marka >

  • Strategia marki
  • Nazewnictwo i copywriting
  • Logo i podstawowe otoczenie
  • System Identyfikacji Wizualnej
  • Strona internetowa i digital branding
  • Materiały drukowane i cyfrowe
  • Projektowanie opakowań
  • Współpraca z rzecznikiem patentowym
  • Nadzór produkcyjny

Marka w rozwoju >

  • Optymalizacja strategii marki
  • Audyt spójności wizualnej
  • Lifting / nowe logo
  • Rebranding – rozbudowa struktury marki lub portfela marek
  • Optymalizacja stosowanego SIW / nowy system identyfikacji
  • Materiały towarzyszące
  • Redesign strony internetowej
  • Redesign linii / nowa linia opakowań

Marka w kryzysie>

  • Identyfikacja źródeł kryzysu
  • Redefinicja strategii marki
  • Lifting / nowe logo
  • Rebranding – wzmocnienie struktury marki lub portfela marek
  • Optymalizacja stosowanego SIW / nowy system identyfikacji
  • Materiały towarzyszące / Internet
  • Redesign / nowa strona internetowa
  • Projekt nowej linii opakowań

Łączymy logiczne, często linearne podejście do procesu projektowego z otwartym, nieskrępowanym procesem twórczym właściwym branży kreatywnej. Stawiamy na oryginalne i odważne rozwiązania, ponieważ tylko wyraziste wizerunki są w stanie wzbudzić uznanie odbiorców w długiej perspektywie czasu.

Branding / Rebranding >

To procesy, dzięki którym firma, produkt lub usługa zyskują markę. Działania prowadzące do sytuacji, w której odbiorcy przypisują marce cechy charakterystyczne tylko dla niej. Dowiedz się jak, poprzez proces brandingowy, możemy Ci pomóc w budowaniu długofalowej przewagi konkurencyjnej marki.

Identyfikacja wizualna >

System identyfikacji wizualnej to projektowanie prowadzące do zwiększenia wartości postrzeganej marki i pozwalające wyróżnić się w otoczeniu branżowym. To graficzne odbicie jej tożsamości, esencji, big idea. Poznaj metody pracy, dzięki którym tworzymy systemy kreujące markę i budujące rozpoznawalność.

Projektowanie opakowań>

Dobre opakowanie sprawdza się w praktyce: chroni produkt, sprzedaje, wywołuje emocje. Dlatego doradzamy w kwestiach kształtu i formy opakowania. Proponujemy szatę graficzną, która wynika ze strategii marki, opiera się chwilowym trendom i podkreśla walory zarówno marki jak i produktu.